genel olarak bu üç telkerli,trike motorların viraj kabiliyeti çok düşüktür heralde, virajlara biraz süratli girilse, kötü çıkılır gibi geliyo bana
Arkadaslar olay begenmek degilki zaten bu yol motoru da degil olay 911 in motorunda bir motosiklet yaratma fikri. Hem maddi hem fikir olarak dusunun. Hepize sanki bu motoru alirmisiniz diye sormus gibi yorum yapiyorsunuz. :mrgreen: Biraz tasarimi taktir edin. Size satmayacaz motoru soz.
oldum olası bu tarzlardan nefret ettim beğenmedim
aklıma takıldı o far ön tekerden dolayı nasıl önünü gösterecek ki
tasarım hoş olmuş ama süspansiyon nasıl esner merak ettim ön amortisör yere çok paralel,koca motora küçük depo koymuşlar demekki şehir içi kullanacak,benden 10 puan beğendim ama almamtüplü olması lazım