Porsche 911 motorlu Custom Bike

Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Guney bolgesinde VW motoru ile yapilan 3 tekerlekli custom bike lara inat sanirim bu. Direk Porsche V6 911 motorunu oturtumus tasarimci. Bu motordan cikacak seni duymak isterdim.

post-3-12155292147339.jpg


post-3-12155294093092.jpg


post-3-12155292556653.jpg


post-3-12155293151968.jpg


post-3-12155294466648.jpg
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
oldum olası bu tarzlardan nefret ettim beğenmedim


aklıma takıldı o far ön tekerden dolayı nasıl önünü gösterecek ki
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
186
ıışın vurduğu yerde kocaman bi çamurluk gölgesi olcak başka ne olcak...adam çift farlı gibi hisseder artık
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
47
Bende katılıyorum . Oldum olası nefret etmişimdir bu tarz motorlardan , motosikletlerin yüz karası gibi düşünürüm . Fakat estetik olarak güzel görünüyor. ( Araba olduğunu düşünürsek .)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Tamamen gösteriş aleti.yarı araba yarı motor halk dilinde bunlara kırma deniyor.Bana görede ..ç
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
142
Arkadaşlar bahsettiiniz motor (motor?) Porsche marka, tabiki gösterişe saracak :) ahhaha alıyorum bu alien aleti :D nerde satılıyo 10 kişi bineriz buna
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
genel olarak bu üç telkerli,trike motorların viraj kabiliyeti çok düşüktür heralde, virajlara biraz süratli girilse, kötü çıkılır gibi geliyo bana
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
genel olarak bu üç telkerli,trike motorların viraj kabiliyeti çok düşüktür heralde, virajlara biraz süratli girilse, kötü çıkılır gibi geliyo bana

çıkabilirse kötü çıkar ama sağlam gireceğine garanti veririm... insanlar dikkat çekmek için neler yapıyor ama bunu da 2teker korkusunu yenemeden yapamıyor. adam hem motorlara hasta, hem de 2 tekerden korkuyorsa biner bi trike makinaya, adı motor kendisi triportör :queen:

ben buna bu parayı vereceğime sebze haline gidip kiralarım bi triportör, bir de alev kırmızısı üzerine canlı bir iki sticer... türkish trikeportör yaparım. porche de neymiş, made in YÜREKÇE :queen::queen::queen:

( boya olarak metalik kullanmaya karar verdim :p )
 
Katılım
30 Mar 2008
Mesajlar
228
ya ön çatal gereginden fazla uzun bence dönüş yarıçapı cok zayfıtır bu motorun. öyle koy dursun başka bi işe yarmaz bence ^_^
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tasarım hoş olmuş ama süspansiyon nasıl esner merak ettim ön amortisör yere çok paralel,koca motora küçük depo koymuşlar demekki şehir içi kullanacak,benden 10 puan beğendim ama almam :p tüplü olması lazım
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Arkadaslar olay begenmek degilki zaten bu yol motoru da degil olay 911 in motorunda bir motosiklet yaratma fikri. Hem maddi hem fikir olarak dusunun. Hepize sanki bu motoru alirmisiniz diye sormus gibi yorum yapiyorsunuz. :mrgreen: Biraz tasarimi taktir edin. Size satmayacaz motoru soz.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
Arkadaslar olay begenmek degilki zaten bu yol motoru da degil olay 911 in motorunda bir motosiklet yaratma fikri. Hem maddi hem fikir olarak dusunun. Hepize sanki bu motoru alirmisiniz diye sormus gibi yorum yapiyorsunuz. :mrgreen: Biraz tasarimi taktir edin. Size satmayacaz motoru soz.

jaguara tüp takmaya teşebbüs eden bi ülke insanlarına böyle motor olan bi motosikleti sunsalar olur mu hiç? ne kadar mantıksız? ülkemin insanıda bunu taktir edemez haliyle.:queen:
 
Katılım
25 Eyl 2007
Mesajlar
131
herkeste alcakmış gibi yorum yapmış :) sürülmiceği gayet belli zaten o sürücü koltuğuna oturduğunda ellerin yetişirmi zannediosun :D boyun 2.50 deilse biras zor :) neyse tasarım 10 numara
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
tasarım hoş olmuş ama süspansiyon nasıl esner merak ettim ön amortisör yere çok paralel,koca motora küçük depo koymuşlar demekki şehir içi kullanacak,benden 10 puan beğendim ama almam :p tüplü olması lazım

Trike ların benzin depoları genelde orda olmuyor. Tıpkı yeni model BMW endurolardaki gibi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst