zaferim haftaya sakla bende dinliyim biraz.içim dinlensin:cherry:Bende tam bugün MerMok yolculuğu sırasında Kemer deki rus misafirlerimizi anlatmayı düşünüyordum, artık anlatmam :mrgreen:
ne güzel laf etmişsin be isom:cat:sen elit ortamında kal annem,biz maraba muhabbetini seviyozzz:cherry:
Pizza zaten elit bi ortam bici daha uygun![]()
Bende tam bugün MerMok yolculuğu sırasında Kemer deki rus misafirlerimizi anlatmayı düşünüyordum, artık anlatmam :mrgreen:
sen elit ortamında kal annem,biz maraba muhabbetini seviyozzz:cherry:
Bu mt kardeşiliği adına bana araba versene sende beleşe![]()
Güzel kardeşim senin anlayış kıtlığınmı var :silent: ben yedek parçalardan sorumluyum araç satışdan değilr:
r:
r:
onun için isteklerini yerine getiremem
bu senin istediğini satış müdürü yerine getirebilir, onunla arkadaşlık kurman gerekir
sen hele bir mercedes al yedek parçada yardımcı olurum, %20 indirim :mrgreen:
Pizza zaten elit bi ortam bici daha uygun![]()
tamam ozaman bu kardeşlik adına şanzuman falan ver![]()
Yedek Parça Müdürü
Muzaffer Aşık 107
abi sorması ayıp bu 107 ne oluooo :mrgreen:
koluman.kom.tr de öle yazıooo muzaffer aşık 107 die... okul numaranmı ?![]()
nooldu şimdik mali tek başına elit mi oldun nan sen elit melit sona bozmasın seni![]()
nooldu şimdik mali tek başına elit mi oldun nan sen elit melit sona bozmasın seni![]()
elit doğdum elit yaşarım![]()
elit doğdum elit yaşarım![]()
Olm ben halkımdan kopmam.De bana,gidip biz yüzelim kanaldadiyosun ..yaw senlen beraber elit kelimesinin anlamı degişiyor olm . elit oluym derkene kendini soyutlama sonra kakoooo ,daha kanalda donla yüzen çocukların belgeselini cekecektik![]()
Bi zımpara atsak düzeliro çocuklar malinin öz benliği,hiçbiriniz haberi yok,mali 7 yaşında iken kavşaklardaki fıskiyelerde yüzermiş,bi gün fıskieyerdeki lambalardan birine dokununca elektirk çarpmış ama malinin sigortası atmamış,atmayınca daha çok çarpmış,ve sonuç ortada,şase yapmış mali:cherry:
sanki bu cümlede bi eksiklik varr: :silent:
r: