[Adana - MT]

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Bende tam bugün MerMok yolculuğu sırasında Kemer deki rus misafirlerimizi anlatmayı düşünüyordum, artık anlatmam :mrgreen:
zaferim haftaya sakla bende dinliyim biraz.içim dinlensin:cherry:
sen elit ortamında kal annem,biz maraba muhabbetini seviyozzz:cherry:
ne güzel laf etmişsin be isom:cat:
Pizza zaten elit bi ortam bici daha uygun :p

yok abi yok elit olayı bize uymuyor:salut:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Bu mt kardeşiliği adına bana araba versene sende beleşe :p

Güzel kardeşim senin anlayış kıtlığınmı var :silent: ben yedek parçalardan sorumluyum araç satışdan değil :pr::pr::pr:
onun için isteklerini yerine getiremem :p
bu senin istediğini satış müdürü yerine getirebilir, onunla arkadaşlık kurman gerekir :p
sen hele bir mercedes al yedek parçada yardımcı olurum, %20 indirim :mrgreen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Güzel kardeşim senin anlayış kıtlığınmı var :silent: ben yedek parçalardan sorumluyum araç satışdan değil :pr::pr::pr:
onun için isteklerini yerine getiremem :p
bu senin istediğini satış müdürü yerine getirebilir, onunla arkadaşlık kurman gerekir :p
sen hele bir mercedes al yedek parçada yardımcı olurum, %20 indirim :mrgreen:

tamam ozaman bu kardeşlik adına şanzuman falan ver :p
Ayrıca böyle anlama kıtlığı falan şeklindeki ithamlarınla beni kırıyorsun.Şurda belli başlı bi saygı çercevesinde konuşuyorum çivimi çıkarmayın benim :p
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Yedek Parça Müdürü
Muzaffer Aşık 107


abi sorması ayıp bu 107 ne oluooo :mrgreen:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
koluman.kom.tr de öle yazıooo muzaffer aşık 107 die... okul numaranmı ?:p
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
nooldu şimdik mali tek başına elit mi oldun nan sen elit melit sona bozmasın seni :p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
o çocuklar malinin öz benliği,hiçbiriniz haberi yok,mali 7 yaşında iken kavşaklardaki fıskiyelerde yüzermiş,bi gün fıskieyerdeki lambalardan birine dokununca elektirk çarpmış ama malinin sigortası atmamış,atmayınca daha çok çarpmış,ve sonuç ortada,şase yapmış mali:cherry:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
diyosun ..yaw senlen beraber elit kelimesinin anlamı degişiyor olm . elit oluym derkene kendini soyutlama sonra kakoooo ,daha kanalda donla yüzen çocukların belgeselini cekecektik:p
Olm ben halkımdan kopmam.De bana,gidip biz yüzelim kanalda :p
o çocuklar malinin öz benliği,hiçbiriniz haberi yok,mali 7 yaşında iken kavşaklardaki fıskiyelerde yüzermiş,bi gün fıskieyerdeki lambalardan birine dokununca elektirk çarpmış ama malinin sigortası atmamış,atmayınca daha çok çarpmış,ve sonuç ortada,şase yapmış mali:cherry:
Bi zımpara atsak düzelir :p
sanki bu cümlede bi eksiklik var :pr: :silent: :pr:

E tamamla abi :p

Bu arada bi espri yaptım hepiniz çöküyosunuz bana.Ama çok zevkli alayınız gelsin :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst