iyi ki doğdun darkeagle:)

Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
arkadaşlar mt istanbul dan caddebostan müdavimlerinden muhammet abinin bu gün doğum günü.kendisine sevdikleri ve dostlarıyla dolu dolu nice yıllar geçirmesini diliyorum:):rendeer: iyi ki doğdun darkeagle:):salut::rendeer::rendeer::rendeer:

 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
iyiki dogdun iyiki mt ailesindensin nice mutlu senelere ailen ve mt ile birlikte:rendeer:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
İyiki doğdun abi bugün 3. kişini doğum gününü kutluyorum :p
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
woy woy woy
muhammet abi nice mutlu senelere
saglık sıhhat ve bol paralı nice yaşlara :D
ee bizide görürsün artık o kadar dua ettik :D

senin gibi temiz kalpli ii yürekli bir abim olduğu için çok mutluyum abiliğini yol arkadaşlıgını bundan sonraki zamanlardada görmek istiyoruz :D

dogum günün kutlu olsun abiimm :):rendeer:
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
woy woy woy
muhammet abi nice mutlu senelere
saglık sıhhat ve bol paralı nice yaşlara :D
ee bizide görürsün artık o kadar dua ettik :D

senin gibi temiz kalpli ii yürekli bir abim olduğu için çok mutluyum abiliğini yol arkadaşlıgını bundan sonraki zamanlardada görmek istiyoruz :D

dogum günün kutlu olsun abiimm :):rendeer:

aynen gezilerde gurubu kim toparlayacak?antiye kaldıysak oooo:queen:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
sorma adam arkasına bakmadan gidiyor :(
adına yakışır anten miydi entel miydi neydi :p
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Muhammet Abim Nice Yıllara.. Tekerin Düz Bassın İnşallah Yeni Yaşın SAna Hep En Hayırlı şeyleri Getirir :)
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Mutlu ve sağlıklı uzun ömürler dileriz. İzmir'den sevgiler...
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Arkadaşlar dilek ve temennilerinize çok çok teşekkür ederim. 46 yıl benim için hep güzellikler ve iyiliklerle geçti dilerim ki Allahtan hepiniz için de en az benim ki kadar huzurlu mutlu ve sağlıklı geçsin...
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
Bir 46 daha yaşarsIn umarım :)
Nice seneLere abi.

Arkadaşlar dilek ve temennilerinize çok çok teşekkür ederim. 46 yıl benim için hep güzellikler ve iyiliklerle geçti dilerim ki Allahtan hepiniz için de en az benim ki kadar huzurlu mutlu ve sağlıklı geçsin...

kocaman bir
AMİİİNNNNN
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyiki doğdun Muhammet abi nice yıllara hep birlikte gezerek gülerek:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst