woy woy woy
muhammet abi nice mutlu senelere
saglık sıhhat ve bol paralı nice yaşlara
ee bizide görürsün artık o kadar dua ettik
senin gibi temiz kalpli ii yürekli bir abim olduğu için çok mutluyum abiliğini yol arkadaşlıgını bundan sonraki zamanlardada görmek istiyoruz
dogum günün kutlu olsun abiimm:rendeer:
Arkadaşlar dilek ve temennilerinize çok çok teşekkür ederim. 46 yıl benim için hep güzellikler ve iyiliklerle geçti dilerim ki Allahtan hepiniz için de en az benim ki kadar huzurlu mutlu ve sağlıklı geçsin...