tebrik ederim mükemmel bi gezi yapmışsın::cat:kısmetse ağustosta bende düşünüyorum herşeyi planladım hatta gezi başlığı bile hazır OZZY NİN SEYİR DEFTERİ.....
rota güzel , motorcular güzel , ortam güzelsorun çıkmamış sağ salim gidip gelmişin murat abi :rendeer: darısı benm başıma inşş
![]()
Sevgili kardeşim eline emeğine gönlüne sağlık.
Resimler harika,anlatım harika,sen harikasın rota harika daha ne denirki:cat:
hocam ellerine sağlık 2004 te bende olimposta senin kaldığın yerdeydim benim resim çektirdiğim her yerde sende resim çektirmişsin bi an gözlerim doldu orda olmayı çok istedim...çok güzel bir gezi olmuş resimlerde mükemmel saolasın...
murat hocam, müthiş bi gezi yapmışsın keşke 3-5 motor bi arada yapabilseydik bu turu.
çok güzel bi gezi olmuş.imrenerek baktım.helede 150cc motorla o kadar km tebrikler:cat:
murat abi resimlerden süper bir gezi olduğu belli.resimlerin devamını bekliyoruzz.ben çalışmaktan tatil yüzü göremiyorum:salut: benim yerimede bol bol gez:cherry:
Selam hocam şimdi oturdum bilgisayar başına, marmokda vedalaşamadık ama gönüller bir. Harika bir gezi olmuş epey yer görmüş eğlenmişsin allahtan tüm tatilini marmokda harcamadın yanardın![]()
Seneye adanaya gitçez unutma bici partisi verecekler yemekler ucuz çaylar beleştam bizlik...:cat:
Görüşmek üzere tanıştığımıza çok sevindim, verdiğin tarif ile evde şarap yapcaz iyi olursa sana da gönderirirm![]()
kardeşim wallace(murat'ım)
mükemmel bir gezi olmuş eline tekerine sağlık
forumdan uzaklaştırılmışsın
yönetim bunun sebebini bu konular ile ilgili bölümde bizi bilgilendirir ise seviniriz.
murat hocamm süper bi gezi
baharda leyleği havada gördün sanırımm
dur durak bilmiyorsunnn
darısı oturanların başına
tek başına süper bir gezi,süper bir macera,manzaralar,yemek içecekler süper ee sende süpersin tebrikler
tek kelimeyle süper bir gezi teprikler .....
Murat arkadaşım,
Ben daha halen yollardayım. Dün Göcek'ten Ankara'ya geldim. 1 hafta buralardayım. Akçay'a döndüğümde bende bir topik açayım diyorum. Çok güzel gezi olmuş. Çokta güzel fotoğraflar çekmişsin büyük keyif aldım. Benim Keeway'de sorunsuz geldi buraya kadar. 2017 km yol yaptım şuana kadar bir 630 da Akçaya. Hakkını verdi makine. MrCool söyledi ufakbir sürtüşme olmuş 1 hafta tatile çıkarmışlar. Varsın olsun bu sayfalar bizlerin sayesinde hayat buluyor. :wiinkk:
murat hocamın uzaklaştırılma sebebini ben diğer topicde yazdım arkadaşlar.
10. köye merhaba!
ben hala keway in o sıcakta o yolu tepmesinin mümkünatı hususunda şoktayım :mrgreen:
wallace faktörü bu tip olaylarda öne cıkıyor herhalde :bounce:
...verdiğin tarif ile evde şarap yapcaz iyi olursa sana da gönderirirm![]()