WALLACE'IN YOL GÜNLÜĞÜ (Bir MT İZMİRLİ YOLDA)

Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
tebrik ederim mükemmel bi gezi yapmışsın::cat:kısmetse ağustosta bende düşünüyorum herşeyi planladım hatta gezi başlığı bile hazır OZZY NİN SEYİR DEFTERİ :) .....
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ÇIKTIM BELEN KAHVESİNE BAKTIM OVAYAaAAAAAA

murat001fu3.jpg

İşte Ormancı Türküsünün hikayesi arkadaşlar

murat002ai1.jpg

ve bu da sözleriii.

murat003gl9.jpg

ve buda ovanın görüntüsü


murat004hl5.jpg



murat005nj4.jpg

çok güzel bir görüntü. En güzeli ise ortada ATAMın olması....:cat::rendeer:


murat006op3.jpg

ormancılarımız.....:cat:


murat007uw7.jpg

Tam 4 sayfa mahkeme tutanağı vardı. Türkü de anlatılan olay sonucunda ormancıya 6 yıl hapis cezası verilmiş. bana göre az ama yargıya saygımız sonsuz:cat:


murat008eh5.jpg

bu da tutanağın son sayfası


murat009ll0.jpg

Ormancı türküsünü yazan ve besteleyen zatı muhterem


murat010ds9.jpg

küçük yaşlarda bir RUM kızına aşık olmuş ve o aşkla yaşamış durmuş....:cat::rendeer:


murat011ew6.jpg

Ormancı türküsünde adı geçen kişilerin resimleri....


murat012ou1.jpg

Ve yine BELEN kahvesi....


murat013st7.jpg

Bu da şarkıda bahsi geçen dama masası....


murat020lx4.jpg

kahvenin içinden bir kaç kare.....


murat018se5.jpg





murat022xt2.jpg



murat025eh4.jpg

Yol arkadaşlarım BlackCAt ve Pearl....:cat::cat:


murat014ez3.jpg

ve anı defterine bizde iki satır yazarak o anı ölümsüzleştirdik:cat::rendeer:

Bu tarihi güzelliği tekrardan restore edip bizlere kazandırmaları çok güzel bir iş. Tebrik ediyorum herkesi. Ve gidilip mutlaka görülmesi gerekiyor. Hatta özellikle dağ çayı için. Oraya özel yetişen otlardan yapılan bir çaymış ve çok değişik bir tadı var. Gözlemeler ise süper süper süper:queen::queen:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
rota güzel , motorcular güzel , ortam güzel :) sorun çıkmamış sağ salim gidip gelmişin murat abi :rendeer: darısı benm başıma inşş :)
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
53
slm

Sevgili kardeşim eline emeğine gönlüne sağlık.
Resimler harika,anlatım harika,sen harikasın rota harika daha ne denirki:cat:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
187
hocam ellerine sağlık 2004 te bende olimposta senin kaldığın yerdeydim benim resim çektirdiğim her yerde sende resim çektirmişsin bi an gözlerim doldu orda olmayı çok istedim...çok güzel bir gezi olmuş resimlerde mükemmel saolasın...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
tebrik ederim mükemmel bi gezi yapmışsın::cat:kısmetse ağustosta bende düşünüyorum herşeyi planladım hatta gezi başlığı bile hazır OZZY NİN SEYİR DEFTERİ :) .....

teşekkür ederim. aynı isim benim de aklıma gelmişti ama denizcilikle ilgili bir terim diye yol günlüğünü seçtim

rota güzel , motorcular güzel , ortam güzel :) sorun çıkmamış sağ salim gidip gelmişin murat abi :rendeer: darısı benm başıma inşş :)

teşekkürler burakcım sağolasın


Sevgili kardeşim eline emeğine gönlüne sağlık.
Resimler harika,anlatım harika,sen harikasın rota harika daha ne denirki:cat:

çok teşekkürler dostum çok keyifli bir yoldu.

hocam ellerine sağlık 2004 te bende olimposta senin kaldığın yerdeydim benim resim çektirdiğim her yerde sende resim çektirmişsin bi an gözlerim doldu orda olmayı çok istedim...çok güzel bir gezi olmuş resimlerde mükemmel saolasın...


anıların depreşmiştir işte ne güzel. Belki bir gün yollarda karşılaşırız.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
147
murat hocam, müthiş bi gezi yapmışsın keşke 3-5 motor bi arada yapabilseydik bu turu.
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
çok güzel bi gezi olmuş.imrenerek baktım.helede 150cc motorla o kadar km tebrikler:cat:
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
55
murat abi resimlerden süper bir gezi olduğu belli.resimlerin devamını bekliyoruzz.ben çalışmaktan tatil yüzü göremiyorum:salut: benim yerimede bol bol gez:cherry:
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
205
Selam hocam şimdi oturdum bilgisayar başına, marmokda vedalaşamadık ama gönüller bir. Harika bir gezi olmuş epey yer görmüş eğlenmişsin allahtan tüm tatilini marmokda harcamadın yanardın :)

Seneye adanaya gitçez unutma bici partisi verecekler yemekler ucuz çaylar beleş :) tam bizlik...:cat:

Görüşmek üzere tanıştığımıza çok sevindim, verdiğin tarif ile evde şarap yapcaz iyi olursa sana da gönderirirm :)
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
kardeşim wallace(murat'ım)
mükemmel bir gezi olmuş eline tekerine sağlık

forumdan uzaklaştırılmışsın
yönetim bunun sebebini bu konular ile ilgili bölümde bizi bilgilendirir ise seviniriz.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
murat hocamm süper bi gezi
baharda leyleği havada gördün sanırımm
dur durak bilmiyorsunnn
darısı oturanların başına
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tek başına süper bir gezi,süper bir macera,manzaralar,yemek içecekler süper ee sende süpersin tebrikler
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
tek kelimeyle süper bir gezi teprikler .....
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
murat hocam, müthiş bi gezi yapmışsın keşke 3-5 motor bi arada yapabilseydik bu turu.

hocam inşallah beraber de yol yapmaya nail oluruz. Valla ne diyeyim eğer yaparsak süper olur ne de güzel yemekler yeriz.


çok güzel bi gezi olmuş.imrenerek baktım.helede 150cc motorla o kadar km tebrikler:cat:

teşekkür ederim. :rendeer:

murat abi resimlerden süper bir gezi olduğu belli.resimlerin devamını bekliyoruzz.ben çalışmaktan tatil yüzü göremiyorum:salut: benim yerimede bol bol gez:cherry:

tamam canım geziyorum senin yerine de:queen::rendeer:

Selam hocam şimdi oturdum bilgisayar başına, marmokda vedalaşamadık ama gönüller bir. Harika bir gezi olmuş epey yer görmüş eğlenmişsin allahtan tüm tatilini marmokda harcamadın yanardın :)

Seneye adanaya gitçez unutma bici partisi verecekler yemekler ucuz çaylar beleş :) tam bizlik...:cat:

Görüşmek üzere tanıştığımıza çok sevindim, verdiğin tarif ile evde şarap yapcaz iyi olursa sana da gönderirirm :)


ooo hocam şarap bici bici süper tekliflerle geliyorsun kanıma giriyorsun. Giderken vedalaşamadık çok üzüldüm. herkese çok selamlar.. adana da dansöz de olacakmış diyorlar :queen::queen:


kardeşim wallace(murat'ım)
mükemmel bir gezi olmuş eline tekerine sağlık

forumdan uzaklaştırılmışsın
yönetim bunun sebebini bu konular ile ilgili bölümde bizi bilgilendirir ise seviniriz.

sağol kardeşim telefon ettiğimde inanmamıştın sanki ama gözünle görünce ikna olmuşsun. uzaklaştırdılar beni bir hafta gerekçeleri bende saklı konuşuruz sonra...:bounce:


murat hocamm süper bi gezi
baharda leyleği havada gördün sanırımm
dur durak bilmiyorsunnn
darısı oturanların başına

leylek leylek havada yumurtası tavada hocam napalım gezmek lazım şu memleketimizi karış karış. her yeri ayrı bir güzellik ayrı bir cennet

tek başına süper bir gezi,süper bir macera,manzaralar,yemek içecekler süper ee sende süpersin tebrikler

teşekkürler hocam. :rendeer:

tek kelimeyle süper bir gezi teprikler .....

teşekkür ederim aydemir:cat::rendeer:
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
76
Özgürlük karakterimdir.

Murat arkadaşım,
Ben daha halen yollardayım. Dün Göcek'ten Ankara'ya geldim. 1 hafta buralardayım. Akçay'a döndüğümde bende bir topik açayım diyorum. Çok güzel gezi olmuş. Çokta güzel fotoğraflar çekmişsin büyük keyif aldım. Benim Keeway'de sorunsuz geldi buraya kadar. 2017 km yol yaptım şuana kadar bir 630 da Akçaya. Hakkını verdi makine. MrCool söyledi ufakbir sürtüşme olmuş 1 hafta tatile çıkarmışlar. Varsın olsun bu sayfalar bizlerin sayesinde hayat buluyor. :wiinkk:
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
147
murat hocamın uzaklaştırılma sebebini ben diğer topicde yazdım arkadaşlar.
10. köye merhaba!
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
ben hala keway in o sıcakta o yolu tepmesinin mümkünatı hususunda şoktayım :mrgreen:
wallace faktörü bu tip olaylarda öne cıkıyor herhalde :bounce:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Murat arkadaşım,
Ben daha halen yollardayım. Dün Göcek'ten Ankara'ya geldim. 1 hafta buralardayım. Akçay'a döndüğümde bende bir topik açayım diyorum. Çok güzel gezi olmuş. Çokta güzel fotoğraflar çekmişsin büyük keyif aldım. Benim Keeway'de sorunsuz geldi buraya kadar. 2017 km yol yaptım şuana kadar bir 630 da Akçaya. Hakkını verdi makine. MrCool söyledi ufakbir sürtüşme olmuş 1 hafta tatile çıkarmışlar. Varsın olsun bu sayfalar bizlerin sayesinde hayat buluyor. :wiinkk:

oooo savaş abicim maşallah maşallah sana. topiğini merakla bekliyorum:cat::rendeer:

murat hocamın uzaklaştırılma sebebini ben diğer topicde yazdım arkadaşlar.
10. köye merhaba!

eywallah hocam hoşbulduk sağolasın napalım köy köy geziyoruz:cat::rendeer:

ben hala keway in o sıcakta o yolu tepmesinin mümkünatı hususunda şoktayım :mrgreen:
wallace faktörü bu tip olaylarda öne cıkıyor herhalde :bounce:


valla lodosum canım KArdeşim. titreğin de hakkını yemeyelim. gidiyor melet:queen: arada foto çekeceğim zaman bindim sonra kamyonete yükledik öyle gezdik
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst