İkinci ameliyatım perşembe günü... Bıktınız dimi? Ben de bıktım! :(

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
cok gecmıs olsun acıl sıfalar dılıyorum ıkıteker dostum,Allah beterınden korusun,yenıden senı aramızda gormek ıstıyoruz.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Çok geçmiş olsun....Ben de seninle aynı kombinasyonda korumalar kullanıyorum ve en zayıf nokta açıkta kalan diz bel arası kısım oluyor...Gerçekten çok şanssızmışsın.En kısa zamanda iyileşmen dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2007
Mesajlar
208
arkadasım ALLAH ŞİFALAR versin sana bı arkadas tavsıyesı ınsan beynı okadar mukemmel calısırkı gercekten ısteklı ol herseyın gecıcı olduguna ınan duzelıceksın bende yenı amelyat oldum 2 gun sonra ayaktaydım 8 gun sonra motoruma bındım ALLAH ın ıznıyle kesınlıkle moral.. moral moral sevgılerle..
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Sevgili arkadaş atlantic,

tekrar büyük geçmiş olsun, en kısa zamanda bu dertten kurtulursun, emin ol en güzel dileklerimiz seninle.:cat::cat:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
oy oy oyyyy :)
inşallah buson ameleyatın olur ve biran önce sağlığına kavuşursun arkadaşım dularım seninle
çokkk geçmiş olsun :rendeer:
 
Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
190
büyük geçmiş olsun, daha önce de bu sorunla uğraştığını okumuştum, umarım bı son operasyon olur da kendine gelirsin, bunlar bana da ders oluyor, parasızlıktan sadece kask la takılıyorum ama en kısa zamanda tüm korumalarımı tamamlayacağım, allah göstermesin bi kaza olursa pişman olmak istemiyorum
perşembe günü sana bol şans, dualarımız seninle
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Geçmiş olsun, bir anca iyileşmen dileğiyle.

Sağol arkadaşım. :rendeer:

Bundada var bir hayır, geçmiş olsun allahtan acil şifalar diliyorum :rendeer:

Öyle öyle. Çok sağol. :rendeer:

geçmiş olsun dıycem ama oncekı yazıklarını takıp edemedım nereden amelıyat olacan bı kere kaza gecırmıştı ozaman mı oldu bu olaylar

19 Nisan'da bir kaza geçirmiştim. Yanlış müdahale yapıldı ilk anda. Dikiş mikiş atılmıştı atılmayacak yere. Sonra enfekte oldu o zamanlar. Doku kaybı oldu haliyle. Tam olarak sol baldırımda. Bi ameliyat geçirmiştim, tam kapanmadı, dikişler attı falan. Serçe parmağım kadar yarılan bölgeye atılmış yanlış bir dikiş nelere mal oldu. Şimdi son kez giricem ameliyata ve bitecek inşallah. Aslında önceki ameliyatta da bitecek denmişti ama olmadı işte. Arkadaşın da dediği gibi vardır bi hayır. Sağlık olsun. :cat:

yahu sevgili dostum kaza yaptıgın zamandan beri gercekten üzülerek izliyorum yazılarını.Gercekten üzücü olaylar yasıyorsun.Yanlış hatırlamıyorsam bostancı civarlarında bu kazayı yapmıstın ve dusuk hızda bır kazaydı..Buna ragmen hala tam iyileşememiş olman üzücü.Ama moralini yüksek tut.Buradaki herkesin gönlü senle.Allah saglık versın...

Doğru hatırlıyorsun dostum. Kaza Bostancı sahilde olmuştu. Napalım kardeş, allah beterinden saklasın. Çok sağol. :rendeer:

cok gecmıs olsun acıl sıfalar dılıyorum ıkıteker dostum,Allah beterınden korusun,yenıden senı aramızda gormek ıstıyoruz.

Amin, inşallah en kısa zamanda yollardayım yine. :wiinkk: Sağolasın. :rendeer:

Çok geçmiş olsun....Ben de seninle aynı kombinasyonda korumalar kullanıyorum ve en zayıf nokta açıkta kalan diz bel arası kısım oluyor...Gerçekten çok şanssızmışsın.En kısa zamanda iyileşmen dileğiyle :rendeer:

Bende dizlik bile vardı dostum. Kazanın izleri halen duruyor dizlikte. Peg parçaladı benim baldırımı. Düşerken ona çarpmışım. Dizliğin koruyamadığı tam üst bölgede. :pale: Hava ısındığı için bir tek pantalon giymemiştim, pantalonda olsaydı hiç birşey olmayacaktı. Montum ve eldivenim parçalandı, kaskım ve dizliklerim çizildi ama çok şükür korumalar işe yaradı. Onlar da olmasaydı halim haraptı... :pale: Sağolasın arkadaşım. :rendeer:

arkadasım ALLAH ŞİFALAR versin sana bı arkadas tavsıyesı ınsan beynı okadar mukemmel calısırkı gercekten ısteklı ol herseyın gecıcı olduguna ınan duzelıceksın bende yenı amelyat oldum 2 gun sonra ayaktaydım 8 gun sonra motoruma bındım ALLAH ın ıznıyle kesınlıkle moral.. moral moral sevgılerle..

Moralim çok iyi çok şükür. Dediklerine tamamen katılıyorum. Sana da çok çok geçmiş olsun. :rendeer:

geçmiş olsun Allah şifalar versin .. inşallah bu seferki son olur .. :)

İnşallahh, sağolasın.:rendeer:

Geçmiş olsun dostum allah acil şifalar versin

Amin kardeşim, sağolasın. :rendeer:

Sevgili arkadaş atlantic,

tekrar büyük geçmiş olsun, en kısa zamanda bu dertten kurtulursun, emin ol en güzel dileklerimiz seninle.:cat::cat:

Eyvallah çok sağol arkadaşım. Eminimmm. :rendeer:

oy oy oyyyy :)
inşallah buson ameleyatın olur ve biran önce sağlığına kavuşursun arkadaşım dularım seninle
çokkk geçmiş olsun :rendeer:

İnşallah arkadaşım. Çok sağol. :rendeer:

geçmiş olsun Allah beterinden saklasın.

Amin cümlemizi. Allah bütün iki teker sevdalılarını kazadan beladan korusun. Sağolasın. :rendeer:

geçmiş olsun kardeşim inş iyileşirsin

İnşallah kardeşim, sağol. :rendeer:

büyük geçmiş olsun, daha önce de bu sorunla uğraştığını okumuştum, umarım bı son operasyon olur da kendine gelirsin, bunlar bana da ders oluyor, parasızlıktan sadece kask la takılıyorum ama en kısa zamanda tüm korumalarımı tamamlayacağım, allah göstermesin bi kaza olursa pişman olmak istemiyorum
perşembe günü sana bol şans, dualarımız seninle

Sana benden bir tane yazlık eldiven o zaman arkadaşım. Kullanmadığım elime küçük gelen var bir tane. Arzu edersen ve eline uyarsa hediye edebilirim. Ameliyattan sonra detayları konuşalım. :cat: Çok sağol bu arada. :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
cız ediyor içim ya kan tutuyo beni okurken bile acayip oldum vallah Allah sağlık versin geçmiş olsun
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun kardeşim sen sağlığına kavuş bıktığımız zaman sana söyleriz allah şifalar versin:rendeer:
 
A

arzum_1907

çok geçmiiş olsun arkadaşım..allahın(c.c) izni ile hemen iyileşirsin umarım..rabbim bir daha böle bir dert vermez umarım..şimdiden tekrar tekrar geçmişler olsun:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
acil şifalar dilerim geçmiş olsun arkadaşım :rendeer:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
İyi şanslar Atlantic kardeşim... Umarım yakında herşey düzelir...:rendeer:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
387
Allah acil şifalar versin dostum geçmiş olsun...

Bende ufak bi kaza atlatmıştım gecen sene kaval kemiğinin üstünü kaldırıma çarpınca bi sıyrık oluştu (korumam tamdı dizliğim vardı oda yetmedi motor botuda şart neyse alt kısmını çarptım) balta limanında 1 ay tedavi gördüm sonuç nafile en sonunda başka doktora gittim adam nerdesin 1 aydır dedi plastik cerrahinin işimiymiş balta limanı kemik hastanesi 1 ay boyunca iyileştiremedi istinye devlet has. plastik cerrahi 20 gün de iyileştirdi tabi hala izi var gecenlerde tekrar gittim zamanla deri değişecek iz kalmayacak dedi bazı bölgeler dikiş tutmuyor malesef tekrar geçmiş olsun acil şifalar...
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
cız ediyor içim ya kan tutuyo beni okurken bile acayip oldum vallah Allah sağlık versin geçmiş olsun

Dün şirkete yakın bir hastaneye pansumana gittim. Hemşire geldi, bandajı görünce daha tecrübeli bir hemşire çağırdı telefonla. Sandı ki kocaman bişey çıkacak. :mrgreen: Ben de o ara açıyorum bandajı falan. Siz ellemeyin biz hallederiz derken yara göründü ve kızdan aaaaaayyyy diye bir ses çıktı. :mrgreen: Korkmayın bişey yok, siz hemşire misiniz gerçekten dedim. Yau hemşire beni sakinleştireceğine ben hemşireyi sakinleştiriyorum. :mrgreen: İlk halini görseydi düşüp bayılırdı heralde.

Sağol arkadaşım, teşekkür ederim. :cat:

geçmiş olsun kardeşim sen sağlığına kavuş bıktığımız zaman sana söyleriz allah şifalar versin:rendeer:

Eyvallah çok teşekkürler. :rendeer:

çok geçmiiş olsun arkadaşım..allahın(c.c) izni ile hemen iyileşirsin umarım..rabbim bir daha böle bir dert vermez umarım..şimdiden tekrar tekrar geçmişler olsun:rendeer:

Hiç kimseye vermesin inşallah. Teşekkür ederim. :rendeer:

gecmis olsun, nasısın simdik?

Sağol. İyiyim, gayet iyiyim. :cat::)

acil şifalar dilerim geçmiş olsun arkadaşım :rendeer:

Sağol arkadaşım. :rendeer:

İyi şanslar Atlantic kardeşim... Umarım yakında herşey düzelir...:rendeer:

Abi çok sağol, düzelecek inşallah. :rendeer:

Geçmiş olsun hocam inşallah tez zamanda sağlığına kavuşursun...

Çok teşekkürler. :rendeer:

Allah acil şifalar versin dostum geçmiş olsun...

Bende ufak bi kaza atlatmıştım gecen sene kaval kemiğinin üstünü kaldırıma çarpınca bi sıyrık oluştu (korumam tamdı dizliğim vardı oda yetmedi motor botuda şart neyse alt kısmını çarptım) balta limanında 1 ay tedavi gördüm sonuç nafile en sonunda başka doktora gittim adam nerdesin 1 aydır dedi plastik cerrahinin işimiymiş balta limanı kemik hastanesi 1 ay boyunca iyileştiremedi istinye devlet has. plastik cerrahi 20 gün de iyileştirdi tabi hala izi var gecenlerde tekrar gittim zamanla deri değişecek iz kalmayacak dedi bazı bölgeler dikiş tutmuyor malesef tekrar geçmiş olsun acil şifalar...

Dostum sana da çok geçmiş olsun. Ben izinde değilim, iz kalacaksa kalsın benim için problem değil. İleride çocuklarıma anlatacak bir anım daha olur. :) Zaten görünmeyen bir yerde. Ama plastik cerrahının iyisini bulmak gerçekten çok zor. İşin düşmesin bi kere. Biri farklı bir yöntemle halledicez diyor, öteki başka yöntemle. İki seçenekten birini seçmek kaldı bana da ama şans işte. Olmadı.. Bi de dediğin gibi bazı bölgeler hiç dikiş tutmuyor yau. Yamalı bohçaya döndü bacağım. :p Önüne gelen dikti. Şimdi son kez dikilecek umarım. Çok sağol iyi dileklerin için. :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst