Geçmiş olsun, bir anca iyileşmen dileğiyle.
Sağol arkadaşım. :rendeer:
Bundada var bir hayır, geçmiş olsun allahtan acil şifalar diliyorum :rendeer:
Öyle öyle. Çok sağol. :rendeer:
geçmiş olsun dıycem ama oncekı yazıklarını takıp edemedım nereden amelıyat olacan bı kere kaza gecırmıştı ozaman mı oldu bu olaylar
19 Nisan'da bir kaza geçirmiştim. Yanlış müdahale yapıldı ilk anda. Dikiş mikiş atılmıştı atılmayacak yere. Sonra enfekte oldu o zamanlar. Doku kaybı oldu haliyle. Tam olarak sol baldırımda. Bi ameliyat geçirmiştim, tam kapanmadı, dikişler attı falan. Serçe parmağım kadar yarılan bölgeye atılmış yanlış bir dikiş nelere mal oldu. Şimdi son kez giricem ameliyata ve bitecek inşallah. Aslında önceki ameliyatta da bitecek denmişti ama olmadı işte. Arkadaşın da dediği gibi vardır bi hayır. Sağlık olsun. :cat:
yahu sevgili dostum kaza yaptıgın zamandan beri gercekten üzülerek izliyorum yazılarını.Gercekten üzücü olaylar yasıyorsun.Yanlış hatırlamıyorsam bostancı civarlarında bu kazayı yapmıstın ve dusuk hızda bır kazaydı..Buna ragmen hala tam iyileşememiş olman üzücü.Ama moralini yüksek tut.Buradaki herkesin gönlü senle.Allah saglık versın...
Doğru hatırlıyorsun dostum. Kaza Bostancı sahilde olmuştu. Napalım kardeş, allah beterinden saklasın. Çok sağol. :rendeer:
cok gecmıs olsun acıl sıfalar dılıyorum ıkıteker dostum,Allah beterınden korusun,yenıden senı aramızda gormek ıstıyoruz.
Amin, inşallah en kısa zamanda yollardayım yine. :wiinkk: Sağolasın. :rendeer:
Çok geçmiş olsun....Ben de seninle aynı kombinasyonda korumalar kullanıyorum ve en zayıf nokta açıkta kalan diz bel arası kısım oluyor...Gerçekten çok şanssızmışsın.En kısa zamanda iyileşmen dileğiyle :rendeer:
Bende dizlik bile vardı dostum. Kazanın izleri halen duruyor dizlikte. Peg parçaladı benim baldırımı. Düşerken ona çarpmışım. Dizliğin koruyamadığı tam üst bölgede.

ale: Hava ısındığı için bir tek pantalon giymemiştim, pantalonda olsaydı hiç birşey olmayacaktı. Montum ve eldivenim parçalandı, kaskım ve dizliklerim çizildi ama çok şükür korumalar işe yaradı. Onlar da olmasaydı halim haraptı...

ale: Sağolasın arkadaşım. :rendeer:
arkadasım ALLAH ŞİFALAR versin sana bı arkadas tavsıyesı ınsan beynı okadar mukemmel calısırkı gercekten ısteklı ol herseyın gecıcı olduguna ınan duzelıceksın bende yenı amelyat oldum 2 gun sonra ayaktaydım 8 gun sonra motoruma bındım ALLAH ın ıznıyle kesınlıkle moral.. moral moral sevgılerle..
Moralim çok iyi çok şükür. Dediklerine tamamen katılıyorum. Sana da çok çok geçmiş olsun. :rendeer:
geçmiş olsun Allah şifalar versin .. inşallah bu seferki son olur ..
İnşallahh, sağolasın.:rendeer:
Geçmiş olsun dostum allah acil şifalar versin
Amin kardeşim, sağolasın. :rendeer:
Sevgili arkadaş atlantic,
tekrar büyük geçmiş olsun, en kısa zamanda bu dertten kurtulursun, emin ol en güzel dileklerimiz seninle.:cat::cat:
Eyvallah çok sağol arkadaşım. Eminimmm. :rendeer:
oy oy oyyyy 
inşallah buson ameleyatın olur ve biran önce sağlığına kavuşursun arkadaşım dularım seninle
çokkk geçmiş olsun :rendeer:
İnşallah arkadaşım. Çok sağol. :rendeer:
geçmiş olsun Allah beterinden saklasın.
Amin cümlemizi. Allah bütün iki teker sevdalılarını kazadan beladan korusun. Sağolasın. :rendeer:
geçmiş olsun kardeşim inş iyileşirsin
İnşallah kardeşim, sağol. :rendeer:
büyük geçmiş olsun, daha önce de bu sorunla uğraştığını okumuştum, umarım bı son operasyon olur da kendine gelirsin, bunlar bana da ders oluyor, parasızlıktan sadece kask la takılıyorum ama en kısa zamanda tüm korumalarımı tamamlayacağım, allah göstermesin bi kaza olursa pişman olmak istemiyorum
perşembe günü sana bol şans, dualarımız seninle
Sana benden bir tane yazlık eldiven o zaman arkadaşım. Kullanmadığım elime küçük gelen var bir tane. Arzu edersen ve eline uyarsa hediye edebilirim. Ameliyattan sonra detayları konuşalım. :cat: Çok sağol bu arada. :rendeer: