Astral nerelerdesin ya, bir ses ver ara sıra. Mesajını gören cennetlik.
Gözüm gibi bakıyorum aynalarıma, inşallah kırılmazlar.
Arada internete girebiliyorum,işler yoğun,girdiğimde de mutlaka konuya bakıyorum,ya keşke istanbulda olsaydım takılırdık hep beraber,daha izmirde benim motordan 1 tane bile görmedim
arkadaşlar rs250 arıyorum.bildiğiniz satlık rs 250 varmı
bulursan bende alayım, bir aralar 1 tane satılık vardı ama bu motoru bulsanda temizi çok zor,samanlıkta iğne aramak gibi...ama çok dehşet bir motor 600cc leri belli bir hıza kafar kovalıyor,250cc için 200-210 km/h hız çok iyi bir değer
evt aynanın dönen baglantı yeri plastik kırılınca plastigin dayanmadıgı anlasılıyor

epox dedigin yapıstırıcı nasıl bişey nerden bulabilirm acil
Epoxy yapıştırıcı,iki ayrı tüpte oluyor,bunları eşit karıştırıyorsun ve uyguluyorsun,yapıştırınca aynalardan tutup motoru havaya bile kaldırırsın...Büyük marketlerde bulabilirsin kalitelisi 10-15 ytl arası değişiyor
Bu arada birşeye daha dikkat etmek gerekiyor,başıma geldiği için söylüyorum! Motoru aldığımda koltuğun altındaki alet setinin sadece kılıfı duruyordu,içindekiler sanırım kaybolmuştur diye düşünüyordum,birgün hava filtresini temizlemek için depoyu söktüm,yıldız anahtar oraya kaçmış onu aldım...Aldığımdan beri motordan belli bir devirme titreşim sesi geliyordu,dün o sorunuda buldum,neymiş derseniz alet takımından dökülen buji anahtarı motorun en dibine gidip takılmış,şaseye değerek ses yapıyormuş,yuh dedim...Sonuç olarak motorun sele altına birşey koyarsanız,bulamazsanız motorun içine bakın mutlaka ordadır,alet setini sıkı bağlayın,birde arka koltuğu tutan altta vida var,onu çok sıkarsanız üst plastik kafası kopup koltuk çıkıyor,az sıkarsanızda vida komple düşüyor,tabi düşüncede motorun içine gidiyor,birtane yedeğim oldu çünkü eskiden düşen vidayıda motorun içinde buldum,ben olsam o vidayı bir yere bağlardım,çıktığında bari düşmesin