Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
evt aynanın dönen baglantı yeri plastik kırılınca plastigin dayanmadıgı anlasılıyor :mad: epox dedigin yapıstırıcı nasıl bişey nerden bulabilirm acil
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Astral nerelerdesin ya, bir ses ver ara sıra. Mesajını gören cennetlik.
Gözüm gibi bakıyorum aynalarıma, inşallah kırılmazlar. :D
Arada internete girebiliyorum,işler yoğun,girdiğimde de mutlaka konuya bakıyorum,ya keşke istanbulda olsaydım takılırdık hep beraber,daha izmirde benim motordan 1 tane bile görmedim:)

arkadaşlar rs250 arıyorum.bildiğiniz satlık rs 250 varmı
bulursan bende alayım, bir aralar 1 tane satılık vardı ama bu motoru bulsanda temizi çok zor,samanlıkta iğne aramak gibi...ama çok dehşet bir motor 600cc leri belli bir hıza kafar kovalıyor,250cc için 200-210 km/h hız çok iyi bir değer

evt aynanın dönen baglantı yeri plastik kırılınca plastigin dayanmadıgı anlasılıyor :mad: epox dedigin yapıstırıcı nasıl bişey nerden bulabilirm acil

Epoxy yapıştırıcı,iki ayrı tüpte oluyor,bunları eşit karıştırıyorsun ve uyguluyorsun,yapıştırınca aynalardan tutup motoru havaya bile kaldırırsın...Büyük marketlerde bulabilirsin kalitelisi 10-15 ytl arası değişiyor

Bu arada birşeye daha dikkat etmek gerekiyor,başıma geldiği için söylüyorum! Motoru aldığımda koltuğun altındaki alet setinin sadece kılıfı duruyordu,içindekiler sanırım kaybolmuştur diye düşünüyordum,birgün hava filtresini temizlemek için depoyu söktüm,yıldız anahtar oraya kaçmış onu aldım...Aldığımdan beri motordan belli bir devirme titreşim sesi geliyordu,dün o sorunuda buldum,neymiş derseniz alet takımından dökülen buji anahtarı motorun en dibine gidip takılmış,şaseye değerek ses yapıyormuş,yuh dedim...Sonuç olarak motorun sele altına birşey koyarsanız,bulamazsanız motorun içine bakın mutlaka ordadır,alet setini sıkı bağlayın,birde arka koltuğu tutan altta vida var,onu çok sıkarsanız üst plastik kafası kopup koltuk çıkıyor,az sıkarsanızda vida komple düşüyor,tabi düşüncede motorun içine gidiyor,birtane yedeğim oldu çünkü eskiden düşen vidayıda motorun içinde buldum,ben olsam o vidayı bir yere bağlardım,çıktığında bari düşmesin
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Benim de gözüme çarpmadı alet seti. Yalnız sele altına konan ufak tefek şeyler ileriye doğru kayıp alması imkansız hale gelebiliyor. Benim küçük ogs vardı sele altında. İleri kaydı ve yağ deposunun altına sıkıştı. Yarım saat uğraştım almak için, operasyon yaptım yani..
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
arkadaşlar şimdi rs250 stndartlarında başka marka üretmiyormu bu motoru:silent:
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
arkadaşlar şimdi rs250 stndartlarında başka marka üretmiyormu bu motoru:silent:

Hiç bilgim yok benim açıkçası.

Bu arada bugün Maslak'ta bir ışıklarda kalktığımda yanımda lüks bir Audi'nin gaza geldiğini farkettim. Arkadaş ancak ben 120'ye çıktığımda yetişebildi bana, baktım A6 2.0 TDI imiş :)
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Hiç bilgim yok benim açıkçası.

Bu arada bugün Maslak'ta bir ışıklarda kalktığımda yanımda lüks bir Audi'nin gaza geldiğini farkettim. Arkadaş ancak ben 120'ye çıktığımda yetişebildi bana, baktım A6 2.0 TDI imiş :)


olm sen iyice cadde motorcusu oldun hee naapcazz :p:p yakında starbuckslardan toplıycaz senı gezı dıyee.Caddelerde gazlamalar falan neiş orhancım???:wiinkk::wiinkk:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Ben yolumdan gidiyordum valla, adamcağız gelin güvey oldu..

sende verdin eline tabii !!!

Neyse eleman bunun derdiyle uyuyamaz artık bu gece:):):p,sabahı eder.

yınede bız gaza gelmıyelım abı bosverın gazlasın gıtsınler kımseye bulasmamak lazım istanbulda yaşıyoruz çünkü.Kendıne yedıremeyıp abuk subuk seyler yapan bı ton dangalak dolu dısarsı.
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
Aynı olayı bende yasadım 2 ay önce hava filtresini temizlicektim 2 tornavidam kayıptı actım bir baktım öne kaymıs ikisinide aldım ordan bişey koycaksanız sele altına posete koyun ufak tefek seyler koymayın yag deposunun yanında dusuyor
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Gezi pazar gunu olursa ozel durumlardan dolayı cumartesı aksam saatlerinde gelıp gelemeyecegım bellı olacak arkadaslar
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Sinavi verdin , genis genis yaz bakalim tomas efendi :)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
walla öle oldu abi:) hala sınavlarım var ama bu pazar gelebilirim boşum :cat:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
tesekkr ederım koraycım senınde kandılın mubarek olsun. arkadaşlar kandiliniz mübarek olsun hepinizin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst