Mersin İl Temsilcisi
- Katılım
- 2 Ağu 2006
- Mesajlar
- 10,372
- Konu Yazar
- #1
önce niyetim yoktu, sonra birden bütün arkadaşlara sms atıp "hadi gezi yapalım" dedim.... nereye, nasıl,haftaya olmaz mı soruları altında buluşma yeri ve saati verip gelebilen gelsin dedim... bu sefer de dağ mı, deniz mi, tarihi yerler mi? fikir ayrılıkları derken ( mersin'de yaşasaydınız anlardınız, fotolarda da göreceksiniz) çıktık yola... ahanda ilk gelen erkek kuşlar hüceyn ( güdümlü hüceyn) ve ilk grup gezimize katılan detone Tarkan:cat:


ve ben erkek kuş :wiinkk:


bizi bayağı bir beklemek zorunda kalan ve güneşin altında aşşağıdaki şekle giren ve Antalya'dan mersin'e gelip yerleşen yeni MERSİN MT Ateş... zaten bu geziyi kendisne HOŞGELDİN demek için yaptık :rendeer: HOŞGELDİN KARDEŞİM :rendeer::cat::wiinkk:


eee motoruna da hoşgeldin diyecez ki, bizim kızlar almış arasına hemen kaynaşmışlar :queen:


Hüceyn yeni yengemizi süzüyor :bounce:


neyse yola çıktık ve pazar olmasından dolayı yollar bizim gibi tatilcilerle doluydu ve hiç resim çekemedik....
ve kayacı vadisine vardık... hüceyn kardeşimiz park mı edyo yoksam motorundan ayrılamıyor mu anlayamadık ama:silent::queen: biz yine de niyetimizi temiz tutalım :cherry:


ve kendimizi attık bir yerlere, hava sıcak, güneş yakıyor :cherry: arkamızdan gruba yetişen Ahmet'te aramızda :bounce:


ilk gözüme çarpan şey bunlardı ama maalesef bizim değil :salut::salut:
kim bu güzelliğe hayır diyebilir ki ama
r:
r:
r:


ve kızlarımız dinlenirken.. gerçekten o trafikte, o sıcakta önce erimiş asfalt
( akdenizde yaşayanlar veya yol yapanlar bilir. o sıcakta asfalt erir arkadaşlar) sonra dağ yolları, sonra patikalar, toz toprak... bunların bize emeği çoook... Allah'ım esirgesin :cat::cat:


bir suzuki bir hyosung bir yamaha bir hyosung... fal bakyoz sankim :queen:


bu arada yemek siparişimiz verildi ve yemeklerimiz geldi... canınız çekmesin, kuzu pirzola( kekikli) , kömür ateşinde pişmiş domates, biber ve sac ekmeği.... bu sıcakta bu yola değerdi dedirten şeyler... ve yanıbaşımızda gürül gürül bir ırmak.....:wiinkk:


vayy ahmetim keyfin yerinde, senin gözlerindeki şaşı mutluluk bizim de gözlerimizde :cat:


doymuş hallerimiz :wiinkk:




şimdi hüseyini soracaksınız... bilenler bilir adam dakkada bir yengeye TEKMİL vermeye gidyo. o dağların arasında telefonlar çekmeyince motoruna binmiş hücresel yayın arama telaşında...:queen: derken gelip kareye girdiiiiii:bounce:
hayatımda gördüğüm en güdümlü kılıbık
r:
r:
r:


arkadaşlar, gazrsonun kelebk konmuş halini merak eden var mııııııı:bounce::queen: ( bu fotoyu çekerken garsonun habri vardı ama kelebekle pek sıkıfıkıydılar, biz içişlerine karışmayız kardeşimmmmm :bounce: )


ve yemekten sonra çay sefamız için derenin üstüne yapılmış çardak mı deseeem, şadırvan mı deseeem bi mekana kuruluyoruz... sizce de yoruma gerek var mı, ben susayım da arkadaşlığın, ortamın, sohbetin ve GÜVENİN yani Mersin MT nin bir parçasının tamamından farkı olmadığını görün... ( valla reklam diiiil, bilenler bilir)






geliken fotoğraf çekemedim ama karnımızın doyduğundan olsa gerek dönüşte tüm tepkilere rağmen ikide bir durup deklanşöre asıldım
ahanda Ateş ve motoru, yeni çiftimize mutluluklar dileriz... :salut::rendeer:


tarkan ve hyosu


ben ve ÇIRPI dicem ama yandan objektife giren hüsoo :bounce: sevyom ben bu çocuğu :cat: bir de karizmamdan faydalanmaya kalkmasa :cherry:


bakın bu gelip gidilen yol, önce yol hakkında bilgi vereyim... yol Limonlu beldesinden 8-10 km kadar sahilden dağa doğru çıkılıyor. birbuçuk şeritlik, bazen de tek şeritlik, bazen asfalt, bazen delikdeşik zeminler... koyaklardan, bir tarafı dağ, bir tarafı birkaç kilometrelik uçurumlardan oluşan güzel bir yol... ama kör virajlardan birinde tek şeritlik yolda sık sık arabalarla kafa kafaya gelmemek tamamen şans meselesi diyebilirim... işte yol manzaraları...:bounce:




arkamdaki ağaçlık bölüm aslında yol...


işte size yolla ilgili verebileceğim en iyi resimler.. arkada taraftaki siyah çizgi var ya, işte o yol... çok dikkatli bakarsanız yolun üzerinde 2 küçük siyah nokta var, hah işte onlar bizimkiler, durup geçerlerken fotolarını çekmiştim güyaa...:bounce:




neyseee, oradan sağ salim indik ve tarihi ve turistik bir obruk olan "cennet cehennem" e gittik... gerçi ben mersin'le ilgili daha çok fotorğraf çekip burada hem bilgi hem de görsel olarak paylaşmak istedim ama arkadaşların dönüş acelesi vardı... olanı paylaşıyorum :salut:


ahanda burdan iniliyor, merdivenler orjinal, roma devrinde haristiyanlara yapılan putperest baskı yüzünden insanlar taaaaa aşşağıda bir kilise yapmışlar... iniş bir şekilde zor ama çıkış başlıbaşına cennete kavuşturmaya yeter.. sanırım o yüzden cennet diyolar :queen:


ahanda bu kadar aşşağıda
r:
yalnız anlamadığım şey, aşşağıda kiliseyi gizlemişler ama merdivenleri nasıl gizlemişler acaba:silent:


ahanda insan azmi...:wiinkk:


"vay babooooooo" bakışı bu olsa gerek :queen:


şimdi bu sıcak havada dahi korumalıklarından ödün vermeyen Mersin MT grubunun asfalt kreasyonunu izleyeceksiniz..:cat:
1. kreasyon, balet versiyon :cat:


2. kreasyon, sağlıkçı versiyon :wiinkk: maksimum güven olayı, kendimi yerlere atyom, gökten düşmüş muamelesi göremiyom :silent:


ve güzellerimiz
1- enduro güzeli :bounce:


2- zakkum güzelleri :bounce: gözlüklüksüz ve korumalıksız olanlar zakkum :queen:




3- aquila güzeli :cherry:


veee cennet cehennemden inerken ve mersin yolunda KIZKALESİ ve akdeniz manzaraları.... söze gerek olmayan ve ihtiyacını da hissettirmeyen resimler...
bu şehir sevilmez mi? ve neden bütün dünyanın yamyam gözleri bizim üstümüzde??? işte cevapları :wiinkk::bounce: haksız mıyım?:bounce::rendeer:












işte bukaaaaarrrr kardeşlerim.... yeni gezilerde görüşmek üzere:cat:
YÜREKÇEKALIN :wiinkk:




ve ben erkek kuş :wiinkk:


bizi bayağı bir beklemek zorunda kalan ve güneşin altında aşşağıdaki şekle giren ve Antalya'dan mersin'e gelip yerleşen yeni MERSİN MT Ateş... zaten bu geziyi kendisne HOŞGELDİN demek için yaptık :rendeer: HOŞGELDİN KARDEŞİM :rendeer::cat::wiinkk:


eee motoruna da hoşgeldin diyecez ki, bizim kızlar almış arasına hemen kaynaşmışlar :queen:


Hüceyn yeni yengemizi süzüyor :bounce:


neyse yola çıktık ve pazar olmasından dolayı yollar bizim gibi tatilcilerle doluydu ve hiç resim çekemedik....
ve kayacı vadisine vardık... hüceyn kardeşimiz park mı edyo yoksam motorundan ayrılamıyor mu anlayamadık ama:silent::queen: biz yine de niyetimizi temiz tutalım :cherry:


ve kendimizi attık bir yerlere, hava sıcak, güneş yakıyor :cherry: arkamızdan gruba yetişen Ahmet'te aramızda :bounce:


ilk gözüme çarpan şey bunlardı ama maalesef bizim değil :salut::salut:
kim bu güzelliğe hayır diyebilir ki ama


ve kızlarımız dinlenirken.. gerçekten o trafikte, o sıcakta önce erimiş asfalt
( akdenizde yaşayanlar veya yol yapanlar bilir. o sıcakta asfalt erir arkadaşlar) sonra dağ yolları, sonra patikalar, toz toprak... bunların bize emeği çoook... Allah'ım esirgesin :cat::cat:


bir suzuki bir hyosung bir yamaha bir hyosung... fal bakyoz sankim :queen:


bu arada yemek siparişimiz verildi ve yemeklerimiz geldi... canınız çekmesin, kuzu pirzola( kekikli) , kömür ateşinde pişmiş domates, biber ve sac ekmeği.... bu sıcakta bu yola değerdi dedirten şeyler... ve yanıbaşımızda gürül gürül bir ırmak.....:wiinkk:


vayy ahmetim keyfin yerinde, senin gözlerindeki şaşı mutluluk bizim de gözlerimizde :cat:


doymuş hallerimiz :wiinkk:




şimdi hüseyini soracaksınız... bilenler bilir adam dakkada bir yengeye TEKMİL vermeye gidyo. o dağların arasında telefonlar çekmeyince motoruna binmiş hücresel yayın arama telaşında...:queen: derken gelip kareye girdiiiiii:bounce:
hayatımda gördüğüm en güdümlü kılıbık


arkadaşlar, gazrsonun kelebk konmuş halini merak eden var mııııııı:bounce::queen: ( bu fotoyu çekerken garsonun habri vardı ama kelebekle pek sıkıfıkıydılar, biz içişlerine karışmayız kardeşimmmmm :bounce: )


ve yemekten sonra çay sefamız için derenin üstüne yapılmış çardak mı deseeem, şadırvan mı deseeem bi mekana kuruluyoruz... sizce de yoruma gerek var mı, ben susayım da arkadaşlığın, ortamın, sohbetin ve GÜVENİN yani Mersin MT nin bir parçasının tamamından farkı olmadığını görün... ( valla reklam diiiil, bilenler bilir)






geliken fotoğraf çekemedim ama karnımızın doyduğundan olsa gerek dönüşte tüm tepkilere rağmen ikide bir durup deklanşöre asıldım
ahanda Ateş ve motoru, yeni çiftimize mutluluklar dileriz... :salut::rendeer:


tarkan ve hyosu


ben ve ÇIRPI dicem ama yandan objektife giren hüsoo :bounce: sevyom ben bu çocuğu :cat: bir de karizmamdan faydalanmaya kalkmasa :cherry:


bakın bu gelip gidilen yol, önce yol hakkında bilgi vereyim... yol Limonlu beldesinden 8-10 km kadar sahilden dağa doğru çıkılıyor. birbuçuk şeritlik, bazen de tek şeritlik, bazen asfalt, bazen delikdeşik zeminler... koyaklardan, bir tarafı dağ, bir tarafı birkaç kilometrelik uçurumlardan oluşan güzel bir yol... ama kör virajlardan birinde tek şeritlik yolda sık sık arabalarla kafa kafaya gelmemek tamamen şans meselesi diyebilirim... işte yol manzaraları...:bounce:




arkamdaki ağaçlık bölüm aslında yol...


işte size yolla ilgili verebileceğim en iyi resimler.. arkada taraftaki siyah çizgi var ya, işte o yol... çok dikkatli bakarsanız yolun üzerinde 2 küçük siyah nokta var, hah işte onlar bizimkiler, durup geçerlerken fotolarını çekmiştim güyaa...:bounce:




neyseee, oradan sağ salim indik ve tarihi ve turistik bir obruk olan "cennet cehennem" e gittik... gerçi ben mersin'le ilgili daha çok fotorğraf çekip burada hem bilgi hem de görsel olarak paylaşmak istedim ama arkadaşların dönüş acelesi vardı... olanı paylaşıyorum :salut:


ahanda burdan iniliyor, merdivenler orjinal, roma devrinde haristiyanlara yapılan putperest baskı yüzünden insanlar taaaaa aşşağıda bir kilise yapmışlar... iniş bir şekilde zor ama çıkış başlıbaşına cennete kavuşturmaya yeter.. sanırım o yüzden cennet diyolar :queen:


ahanda bu kadar aşşağıda
yalnız anlamadığım şey, aşşağıda kiliseyi gizlemişler ama merdivenleri nasıl gizlemişler acaba:silent:


ahanda insan azmi...:wiinkk:


"vay babooooooo" bakışı bu olsa gerek :queen:


şimdi bu sıcak havada dahi korumalıklarından ödün vermeyen Mersin MT grubunun asfalt kreasyonunu izleyeceksiniz..:cat:
1. kreasyon, balet versiyon :cat:


2. kreasyon, sağlıkçı versiyon :wiinkk: maksimum güven olayı, kendimi yerlere atyom, gökten düşmüş muamelesi göremiyom :silent:


ve güzellerimiz
1- enduro güzeli :bounce:


2- zakkum güzelleri :bounce: gözlüklüksüz ve korumalıksız olanlar zakkum :queen:




3- aquila güzeli :cherry:


veee cennet cehennemden inerken ve mersin yolunda KIZKALESİ ve akdeniz manzaraları.... söze gerek olmayan ve ihtiyacını da hissettirmeyen resimler...
bu şehir sevilmez mi? ve neden bütün dünyanın yamyam gözleri bizim üstümüzde??? işte cevapları :wiinkk::bounce: haksız mıyım?:bounce::rendeer:












işte bukaaaaarrrr kardeşlerim.... yeni gezilerde görüşmek üzere:cat:
YÜREKÇEKALIN :wiinkk:


Son düzenleme: