- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Selam,
Köprüden kaçak geçiş ile ilgili küçük bir bilgi vermek istiyorum. KGS yi evde unuttuğum için köprüden dün gece kaçak geçiş yaptım. Nasılsa 3 gün süresi var diyerek sorun yapmamıştım. Ama bugün Boğaziçi Köprüsü İşletme Müdürlüğüne gittiğimde artık böyle bir sürenin olmadığını 27,75 YTL ödemem gerektiğini öğrenmiş bulunmaktayım. 15 gün içerisinde ödemezsem eğer borç 37 YTL olacakmış. Eğer böyle geçiş yapan arkadaşımız varsa PTT ye posta çeki 301760 nolu hesaba plaka ve telefon numarası yazarak ödeme yapabilirler. Boşuna köprüye gitmeye gerek yok.
Saygılar.
GT1903
Köprüden kaçak geçiş ile ilgili küçük bir bilgi vermek istiyorum. KGS yi evde unuttuğum için köprüden dün gece kaçak geçiş yaptım. Nasılsa 3 gün süresi var diyerek sorun yapmamıştım. Ama bugün Boğaziçi Köprüsü İşletme Müdürlüğüne gittiğimde artık böyle bir sürenin olmadığını 27,75 YTL ödemem gerektiğini öğrenmiş bulunmaktayım. 15 gün içerisinde ödemezsem eğer borç 37 YTL olacakmış. Eğer böyle geçiş yapan arkadaşımız varsa PTT ye posta çeki 301760 nolu hesaba plaka ve telefon numarası yazarak ödeme yapabilirler. Boşuna köprüye gitmeye gerek yok.
Saygılar.
GT1903