bende bir sefer kgs mi evde unutup kaçak geçtim sonra ceza ödemeye gittim cezanız gözükmüyo dediler ama ben geçtim dedim, neyse bulamadılar ama görevli kadın dediki kgs mi plakama kaydettirirsem aynı ogs deki gibi kaçakta geçsem sistem plakayı veritabanından bulup karttan otomatik kesiyor ceza gelmiyor dedi, sora kgs mi aldığım ziraat bankası şubesine gittim durumu anlattım, görevli adam dediki ben 8 aydır burda kgs satıyorum daha kimsenin plakasını almadık öle bişi yok dedi, ama dedim ruhsatı istiyosunuz alırken, o araç sınıfını yazmak için dedi, ben hala cezalımıyım neyim bilmiyorum..