Köprüden kaçak geçiş ile ilgili küçük bir bilgi.

Katılım
25 May 2007
Mesajlar
5
Arkadaşlar Selam,

Köprüden kaçak geçiş ile ilgili küçük bir bilgi vermek istiyorum. KGS yi evde unuttuğum için köprüden dün gece kaçak geçiş yaptım. Nasılsa 3 gün süresi var diyerek sorun yapmamıştım. Ama bugün Boğaziçi Köprüsü İşletme Müdürlüğüne gittiğimde artık böyle bir sürenin olmadığını 27,75 YTL ödemem gerektiğini öğrenmiş bulunmaktayım. 15 gün içerisinde ödemezsem eğer borç 37 YTL olacakmış. Eğer böyle geçiş yapan arkadaşımız varsa PTT ye posta çeki 301760 nolu hesaba plaka ve telefon numarası yazarak ödeme yapabilirler. Boşuna köprüye gitmeye gerek yok.

Saygılar.
GT1903
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Faydalı bir bilgi çok teşekkürler dostum.. Ayrıca hoşgeldin..

KGS ve OGS ile ilgili bir uyarı ben yapayım o zaman..

Plakayı alta çaktırıp gişelerden transit geçen SS çi arkadaşlar dikkat etsinler.. Bir süre önce üst taraftakilere ek olarak yerden 30 cm yüklseklikte kameralar koydular.. Normalde arkadan görünmeyen plakalırınız yerdeki kameralara takılabilir.. :wiinkk:
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
157
en temizi çantayla plakayı kapatmak :cherry:
motorlara beleş yapsalarda bizi şu çileden kurtarsalar yaw,

ayrıca faydalı bilgileriniz için teşekkürler
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
çekilen fotoğraf görüntüsünü gösteremeyen, yakan, plaka kısmını yanmış gibi gösteren bir reflektörlü bir plakalık varmış, bilen var mı yoksa şehir efsanasi mi? bilgiler için saol..
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
18
Ya Bunları Yapcanıza 2 3 Ytl Verin Sağlıklı Gecin Ne Gerek Var O Para Illaki Başka şekildemi çıksın Yani Allah Göstermesin Kazasıvar Belası Var...
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
çekilen fotoğraf görüntüsünü gösteremeyen, yakan, plaka kısmını yanmış gibi gösteren bir reflektörlü bir plakalık varmış, bilen var mı yoksa şehir efsanasi mi? bilgiler için saol..

Var ben gordum o seklınde kucuk kabartmaları deliklerden olusuyor karsıdan dıker bakıldıgında plaka net okunuyor ama acılı baktıgında plakayı okuma sansın yok!

2-3 ytl için deymez bu tip şeylere

+1 :cat:
Kopruyu bosverın arkadaslar arabalıya bının bır cay ıcerek bogazın sularında keyif yapın tavsiye ederim
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
877
evet arkadaşlar ben de bu konuda acili bilgiye ihtiyacım var.Sakaryadan cumartesi günü istanbula gelmem gerekiyor, ve motorla karşıya geçmem gerekecek. Ogs veya kgs yok, sadece geçiş ve dönüş(2 geçiş) için kullanacağım en uygun çözüm yolu nedir?
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
köprülerdeki kgs büroları var ordan tek geçişlik kgs alabiliyosun bildiğim kadarı ile...
de şu hesap numarasına yatırmadan önce teyit etmekte fayda var diye düşünüyorum...
herkese kolay gelsin...
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
evet arkadaşlar ben de bu konuda acili bilgiye ihtiyacım var.Sakaryadan cumartesi günü istanbula gelmem gerekiyor, ve motorla karşıya geçmem gerekecek. Ogs veya kgs yok, sadece geçiş ve dönüş(2 geçiş) için kullanacağım en uygun çözüm yolu nedir?

avrupaya gecerken sorun yok avrupadan asya ya gecerken emınonunden arabalı vapura bınıyorsun 2,75 olması gerek bırde 1 YTL verdın mı bır keyif cayı icersin :)
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
18
evet arkadaşlar ben de bu konuda acili bilgiye ihtiyacım var.Sakaryadan cumartesi günü istanbula gelmem gerekiyor, ve motorla karşıya geçmem gerekecek. Ogs veya kgs yok, sadece geçiş ve dönüş(2 geçiş) için kullanacağım en uygun çözüm yolu nedir?

Topram arkadaşında dediği gibi giderken sana herhangi birşey sormazlar zaten avrupadan asyaya yani geriye dönüşte gişelerden kgs kartı satın alabilirsin motosiklet 6. sınıf 10.00 ytl idi kgs kartı 03.50 ytl kesinti yapıolar 6.50 ytl kartında kalıo onu otobanı kullanıcaksan otaban gişelerinde kullana bilirisn , tabi kartını daha sonradan dolturta bilirisn..
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
avrupaya gecerken sorun yok avrupadan asya ya gecerken emınonunden arabalı vapura bınıyorsun 2,75 olması gerek bırde 1 YTL verdın mı bır keyif cayı icersin :)

Arabalı vapur 2.5 ytl:cat:

schumacher
Çabuk yazdığın iletiyi sil.Devlet erbabında birisi görüp Avrupa'ya geçişi de paralı yapmak istemesinler:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
Hergün köprüyü kullanan biri için aylık maliyeti 90 lira.

90x12 = 1080 lira.

Benim şu sıralar kullandığım makinenin sıfırı 2650 lira.

Bilmem anlatabildim mi?

Bir devlet kendi insanına hizmet götürüp, sonra -vergi düzenini sağlayamadığını ve vergi tahsilinde yetersiz kaldığını kabul etmeden- insanlara bu külfeti yüklüyorsa bir yerlerde KGS-OGS-ÖSS-LGS-XXS'den çok daha vahim bir durum var demektir.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Kesinlikle katılıyorum B.m.O.Karşıya geçeceğim zaman feribotu kullanıyorum ama inan 2.5 ytl vermek koyuyor:farao:Köprüden de kaçak geçmenin pek yöntemini bilmediğimden mümkün mertebe karşıya geçişlerde akbili kullanmaya özen gösteriyorum:pr:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
Arabalı vapur 2.5 ytl:cat:

schumacher
Çabuk yazdığın iletiyi sil.Devlet erbabında birisi görüp Avrupa'ya geçişi de paralı yapmak istemesinler:queen:

Aynen Oyle :silent: asyadan avrupaya gecıs ucretsiz eger donuste TEM i kullanmayacaksan bosuna KGS alma derım.

Yaw gercekten pot mu kırdım yaparlarmı simdi asyadan geçisi ucretli:silent::pr:

Kesinlikle katılıyorum B.m.O.Karşıya geçeceğim zaman feribotu kullanıyorum ama inan 2.5 ytl vermek koyuyor:farao:Köprüden de kaçak geçmenin pek yöntemini bilmediğimden mümkün mertebe karşıya geçişlerde akbili kullanmaya özen gösteriyorum:pr:

Kopruye o parayı verme işte akbil maliyetine arabalı vapurla gec emınonunden :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Aynen Oyle :silent: asyadan avrupaya gecıs ucretsiz eger donuste TEM i kullanmayacaksan bosuna KGS alma derım.

Yaw gercekten pot mu kırdım yaparlarmı simdi asyadan geçisi ucretli:silent::pr:

Dostum bu ülkede herşey zaten küçük bir düşünce ile başlamış.ÖTV denen illetin kaynağının 99 depreminden sonra milli piyangolardan alınmasıyla başladığını, köprü ücretlerinin de köprü yapım maliyetinin çıkarılması kadar alınacak olduğunu duymuştum ama şu anda hepimizin gördüğü gibi herşeyin -çok özür dilerim- b.k.nu çıkardılar::rantinp:::rantinp:::rantinp:

Kopruye o parayı verme işte akbil maliyetine arabalı vapurla gec emınonunden :)
Valla öğrenci akbili benimki.85 kuruşa geçiyorum:cat:Karşıda bilmediğim yerde otoparktı, motoru bırakacak yerdi sıkıntısı da pek yaşamıyorum:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
arkadaslar yazdıklarınızı okudumda fazl takla atmaya gerek yok köprüden (zorunlu kalınırsa) en basit kaçak gecme yontemini bilen yokmu gercekten :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst