Türkiyemin Motor Kültürü

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
hep dikkatimi çeken bişey olmuştur mutlaka sizlerde duymuşsunuzdur..
nezmaman bi chopper görseler türkiyede hemen "aaaa harley" derler
nezaman bi s.s. (racing,s.touring v.s.) görseler "aaaaa kawasaki" derler


mesela ben istanbulun göbeğinde 93 model honda c90 super cup a binerken full koruma ile mahallede çocuklara bigün dedilerki sanki kawasaki anasını satiim!!:queen:

canım türkiyem amerikan filmleriyle büyümüş gençliğe adıyorum bu yazımı...(ben dahil)
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
Eğitim şart :p şaka bir tarafa racing motorlara neden kawasaki derler anlamıyorum :silent:
 
Katılım
20 Haz 2008
Mesajlar
159
ben askeriyede oturuyorum bazı askerler geliyo bn motrdayken hemen yanıma diyolar işte bendede 780lik honda var , biri diyo bende 650lik kawasaki var olmayan bütn ccler dillerde dolanıyor :D :D bnde ooo cok iyidr o faln flan dyorum ama içmden... bnm motora bakıyolar ibrede 200 yazıyo 200 yapıyo sanıyorlar drek :D oysaki 130luk lastkle 130u anca görüyor :D orjnaldede düz yolda 15 dk sonra 140 yapıodu :D
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bizim memlekette bi yamaha rx115 vardı allah var çok süratli bir motosikletir adam gaza gelip ön farın altına bi tabela ile kawasaki yazdırmıştı sene 90 lar
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
aslında kawasaki joponya da bir şehir, mesela bizden kim motoruna hakkari yazdırır çanakkale yazdırır tabi ki hiç kimse ama adamlar nasıl reklam yapmış helal olsun
 
Katılım
20 Haz 2008
Mesajlar
159
bizim memlekette bi yamaha rx115 vardı allah var çok süratli bir motosikletir adam gaza gelip ön farın altına bi tabela ile kawasaki yazdırmıştı sene 90 lar

abi sen 90 lardan bahsettinde ben 90 dogumluyum 93 yıllarını falan net hatrlıyorum sahinleri, tempraların ilk cıktklarndaki havasını hatta uzay kasa bmwlere bayılıyordum vs farlarından faln flan hatlarından hep aklmda kaldı ama 98 e kadr bi tane söle aklmda motorsiklet kalmamıs ya düsünüyorumda hiç aklma gelmiyor :S mesela eswki model racing ilanlarına bakıyorum kütük gbi racingler war bn onlardan görseydm asla untmazdm acaba o sralarda motr yaygn deilmiydi en azndan racing gbi dkkat cekn motrlar
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
abi sen 90 lardan bahsettinde ben 90 dogumluyum 93 yıllarını falan net hatrlıyorum sahinleri, tempraların ilk cıktklarndaki havasını hatta uzay kasa bmwlere bayılıyordum vs farlarından faln flan hatlarından hep aklmda kaldı ama 98 e kadr bi tane söle aklmda motorsiklet kalmamıs ya düsünüyorumda hiç aklma gelmiyor :S mesela eswki model racing ilanlarına bakıyorum kütük gbi racingler war bn onlardan görseydm asla untmazdm acaba o sralarda motr yaygn deilmiydi en azndan racing gbi dkkat cekn motrlar


http://www.sahibinden.com/zx9_fiyat_dustuWQQaXQQ8814699WQQpXQQdisplayitem 94 model racing
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
abi sen 90 lardan bahsettinde ben 90 dogumluyum 93 yıllarını falan net hatrlıyorum sahinleri, tempraların ilk cıktklarndaki havasını hatta uzay kasa bmwlere bayılıyordum vs farlarından faln flan hatlarından hep aklmda kaldı ama 98 e kadr bi tane söle aklmda motorsiklet kalmamıs ya düsünüyorumda hiç aklma gelmiyor :S mesela eswki model racing ilanlarına bakıyorum kütük gbi racingler war bn onlardan görseydm asla untmazdm acaba o sralarda motr yaygn deilmiydi en azndan racing gbi dkkat cekn motrlar

aslında çok görmüşsündür ama o sıralar insan ilgi duymadığı şeye sadece bakıyor görmüyor ben ils ss olarak srad 600 suzuki biliyorum mesela 93 model ozaman bizi r6 gibi görünürdü moda çizgiler onlardı şimdi çirkin geliyor mesela 10 yıl önceki bi video nu izle mesela sünnetinin videosunu orda herkese sana nekadar rüküş gelir:cat:
 
Katılım
20 Haz 2008
Mesajlar
159
haklısın abi olabilir demekki ben kücükken arabalara daha cok önem veriyomusumki onlar aklımda kalmıs :)
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
110
küçükken bi tanıdığımızın bağında motora binmiştim artçı olarak eski bi motordu sene 93 ben düşecem die heyecanlanmıştım ki düştük biner binmez bağda taşa takıldık 10 metre bile gitmemiştik.dizim ve elim kanamıştı.aklıma en çok takılan da nasıl düştüğümüz değil,motorun markası oldu hala hatırlamaya çalışıyorum vayy bee ne günlerdi.ilk kazam bölee oldu 93 diyince aklıma geldi paylaşıyım dedim:):)
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
Kawasaki de yapio be kardeşim! :p

Geyik bir tarafa Türkiye'de motosiklet kültürü yok.. Öyle birşey hiç varolmadı!
Hangi konuda ne kültürümüz varki, bu konuda olsun!! :pr:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
O değil de cbr 125'i görenlerin "Oha lan 200 basıyormuş" muhabbetlerine bayılıyorum:queen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
hep dikkatimi çeken bişey olmuştur mutlaka sizlerde duymuşsunuzdur..
nezmaman bi chopper görseler türkiyede hemen "aaaa harley" derler
nezaman bi s.s. (racing,s.touring v.s.) görseler "aaaaa kawasaki" derler


mesela ben istanbulun göbeğinde 93 model honda c90 super cup a binerken full koruma ile mahallede çocuklara bigün dedilerki sanki kawasaki anasını satiim!!:queen:

canım türkiyem amerikan filmleriyle büyümüş gençliğe adıyorum bu yazımı...(ben dahil)

Evet, mesela tüm Cruiserlara da Chopper derler..
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
10
Kawasaki de yapio be kardeşim! :p

Geyik bir tarafa Türkiye'de motosiklet kültürü yok.. Öyle birşey hiç varolmadı!
Hangi konuda ne kültürümüz varki, bu konuda olsun!! :pr:

+1907 ülkemizde motosiklet kültürünü bırak varlığı bile kabul görmüyor :cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
motoruma vida aldım konuları daha çok ilgi görüyor
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Benzinci gençler benim motoru görünce, "Abi bi de önü böyle boş olmasaymış, tam Kawasaki olcakmış" diyorlar. Motor GSR...
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Benzinci gençler benim motoru görünce, "Abi bi de önü böyle boş olmasaymış, tam Kawasaki olcakmış" diyorlar. Motor GSR...

Abi ben motosikletle benzinciye gidip sadece benzin alıp, pompacı arkadaşların sorularına maruz kalmadan çıktığımı hatırlamıyorum gibi bişey..
Belki 3 kere belki 5 kere olmuştur..

Ama yüzlerce seferinde, "Kaç para bunlar" , "kaç basıyo bunlar" gibi sayısız ve bir o kadar amaçsız soruya cevap vermişimdir..

Kaç para diye soran bazılarına 40 000 lira dediğimde oldu ama karşıdan en ufak bi tepki yok.. Adam merakından sormuyor zaten.. :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst