- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
- Konu Yazar
- #1
hep dikkatimi çeken bişey olmuştur mutlaka sizlerde duymuşsunuzdur..
nezmaman bi chopper görseler türkiyede hemen "aaaa harley" derler
nezaman bi s.s. (racing,s.touring v.s.) görseler "aaaaa kawasaki" derler
mesela ben istanbulun göbeğinde 93 model honda c90 super cup a binerken full koruma ile mahallede çocuklara bigün dedilerki sanki kawasaki anasını satiim!!:queen:
canım türkiyem amerikan filmleriyle büyümüş gençliğe adıyorum bu yazımı...(ben dahil)
nezmaman bi chopper görseler türkiyede hemen "aaaa harley" derler
nezaman bi s.s. (racing,s.touring v.s.) görseler "aaaaa kawasaki" derler
mesela ben istanbulun göbeğinde 93 model honda c90 super cup a binerken full koruma ile mahallede çocuklara bigün dedilerki sanki kawasaki anasını satiim!!:queen:
canım türkiyem amerikan filmleriyle büyümüş gençliğe adıyorum bu yazımı...(ben dahil)