[Adana - MT]

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ekibin sağsalim vardığına sevindim,
Yarın için bici festivali aynı yerde endurocu bir arkadaş daha gelebilir ortadoğu hastanesi kardiyaloğu dün tanıştım davet ettim.Evet şimdi katılım listesini görelim
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Ekibin sağsalim vardığına sevindim,
Yarın için bici festivali aynı yerde endurocu bir arkadaş daha gelebilir ortadoğu hastanesi kardiyaloğu dün tanıştım davet ettim.Evet şimdi katılım listesini görelim

ben geliyorum :queen::queen::queen:
adaşım muzafferde (fazerr) geleceğini söyledi :cat:
yazıdan okuduğum kadarıyla (çerezci) recepde geliyor :cat:
demirgürsel de çalışmassa gelecekmiş :cat:
efendy_iso sözde çarşamba günleri katılacaktı ama henüz kendisinden ses seda yok :p yengem izin veririse gelir herhalde :mrgreen:
diğerlerini bilmiyorum, benden bu kadar :bounce:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Abi kanun hükmünde kararname mecliste onay bekliyo,ilgili içişleri bakanımız imza atarsa yarın ordayızz:p
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
maç varmış Türkiye-Almanya,kıvıranları görelim
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ozaman toplaşıyoruz, muhabbete biciye ve çaylara devam
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499




:queen::queen::queen::queen:



Karikatür gercekden güzel olmus..
Arkadaşlar Adana MT yi takip ediyorum da . Gercekten aranızda cok guzel bir iletişim güzel bir dosluk arkadaşlık ve ne bileyim adını bilmedigim cok güzel duyguların olustugunu farkettim ve kıskanmadım desem yalan olur... İşim geregi her gun mersinden adanya geliyorum ama servisle... Yakında adanaya taşınmayı düşünmüyor da degilim ama hadi hayırlısıı... Taşınmaya karar verirsem buradan soyle uygun fiyata bı kiralık ev aranıyor ilanı veririm artıkk... Mesai Bitmek üzere İyi akşamlar adana
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eyvallah gezgin33 herzaman bekleriz ev işinide ayarlarız hep beraber adanaya yayılırız bir günde ev buluruz,çarşambaları takılabilirsin biciye
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
eyvallah gezgin33 herzaman bekleriz ev işinide ayarlarız hep beraber adanaya yayılırız bir günde ev buluruz,çarşambaları takılabilirsin biciye

Sagolasın Endurocu abim. Bici partisine Adanaya tasınmadan da gelebilirim. Adana da Amcamlar falan var. Bir işe carşamda motorla gelirim. mesai cıkısı bici partisine gece de amcamlarda kalırım...
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Sagolasın Endurocu abim. Bici partisine Adanaya tasınmadan da gelebilirim. Adana da Amcamlar falan var. Bir işe carşamda motorla gelirim. mesai cıkısı bici partisine gece de amcamlarda kalırım...

sen hergüz mersinden adanaya çalışmayamı geliyorsun :silent: o zaman adanaya yerleşmen mantıklı olur :cat: aramızda görmekten mutluluk duyarız :rendeer:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
sen hergüz mersinden adanaya çalışmayamı geliyorsun :silent: o zaman adanaya yerleşmen mantıklı olur :cat: aramızda görmekten mutluluk duyarız :rendeer:

Aslında bana kalsa ben evlenir evlenmez adanaya yerlesecektim ama her iki tarafın aileleri de razı olmadılar. Birde köyde biraz bag bagce var. Hafta sonları bazen iş dönüşü babama yardımcı oluyorum.. + Ev kiraları biraz daha hesaplı... :cat::cat:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
sen gel bizim evlerden birini sana kiralarızz yıllık 2500 ytl kafana görede ödeme imkanı veririmm:)
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
isocum emlak işinede girmissin bakıyorum,işler kesat herhalde yan gelir hesdabııı
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
sen gel bizim evlerden birini sana kiralarızz yıllık 2500 ytl kafana görede ödeme imkanı veririmm:)


Tesekkurler ismail kardeş Bu sözün bile yeterli oldu..
İnşallah.. Kısmet olursa taşınırız. Ocak ayında kira surem doluyor...Bu konuda ben kesin karar vermiş degilim... Kararımı verirsem servis guzergahları da önemli tabii.. HAYIRLISI NEYSE O OLSUN...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst