- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
cengizim abim ben kesin söz veremeyeceğim, büyük ihtimaldirki 07:00 dan 23:00 a kadar çalılşacağım
kaç saat çalışıyon sen öyle :cyclopsan :silent:
cengizim abim ben kesin söz veremeyeceğim, büyük ihtimaldirki 07:00 dan 23:00 a kadar çalılşacağım
kaç saat çalışıyon sen öyle :cyclopsan :silent:
Ekibin sağsalim vardığına sevindim,
Yarın için bici festivali aynı yerde endurocu bir arkadaş daha gelebilir ortadoğu hastanesi kardiyaloğu dün tanıştım davet ettim.Evet şimdi katılım listesini görelim
maç varmış Türkiye-Almanya,kıvıranları görelim
eyvallah gezgin33 herzaman bekleriz ev işinide ayarlarız hep beraber adanaya yayılırız bir günde ev buluruz,çarşambaları takılabilirsin biciye
Sagolasın Endurocu abim. Bici partisine Adanaya tasınmadan da gelebilirim. Adana da Amcamlar falan var. Bir işe carşamda motorla gelirim. mesai cıkısı bici partisine gece de amcamlarda kalırım...
sen hergüz mersinden adanaya çalışmayamı geliyorsun :silent: o zaman adanaya yerleşmen mantıklı olur :cat: aramızda görmekten mutluluk duyarız :rendeer:
sen gel bizim evlerden birini sana kiralarızz yıllık 2500 ytl kafana görede ödeme imkanı veririmm![]()