Yalova Trafik Şubesinden Örnek Davranış

Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Yalova Trafik Şubesi, Emniyet Müdürlüğünün önüne bildiri asmış.

KASK Hayat Standartınızdır. Ehliyet kurslarından A2 ehliyet alan herkese bir kask hediye
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
bu sadece yalova da mı alucak yoksa heryerde mi ?? verecekleri kask bence çin malıdır...
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
120
vallaha güzel bi uygulama.kaşke heryerde uygulasalar. masraflarıda kask kullanmayanlardan karşılarlar artık :cherry:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Yalova Trafik şubesinden örnek Davranış

arkadaşlar dün yalovanın en işlek caddesinde yürürken ilk önce bu caddeye artık motorsikletlerin girmesi yasaktır yazısı canımı sıkmıştı.az ilerde bir yazı daha gördüm.okur okumaz içimden 'bak bu güzel haber işte' dedim.başka illerde de bu uygulama var mı bilmiyorum ama gerçekten çok güzel bir proje.bakalım insanlarımız ne kadar sağdık kalacak bu duruma :cat:


 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
önceden ben açacaktım ama iş-güçten anca şimdi fırsat buldum.engin abimizin topic'inde resim yok.topic birleştirilip bir topic olur artık..bu arada sitede yalovalı çok az diye kimse koymamıştır diye arama yapmadan direk konuyu açtım.bu yüzdenden sizlerden özür dilerim :cat:
 
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
güzel bi haber inşallah kandırmıyorlardır. sahiyse bütün türkiyede uygulansun. biz motosikletçiler sevinelim. :)
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Helal .
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
103
uygulama güzelde o kaskı aldıktan sonra satan bile olur ben türkleri tanıyorsam
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
yaşanacak en güzel yer yalova evet. çakalaz benim yalovada akrabam var, orhangaziye giderken sağda total var, onun karşısında bir çiftlik.. biliyormusun orayı acaba, mehmetin çiftliği diye..
bu arada polisin vereceği hediye kask nolan filan değildir zaten, çin malı 15 liralık kasklar
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
yaşanacak en güzel yer yalova evet. çakalaz benim yalovada akrabam var, orhangaziye giderken sağda total var, onun karşısında bir çiftlik.. biliyormusun orayı acaba, mehmetin çiftliği diye..
bu arada polisin vereceği hediye kask nolan filan değildir zaten, çin malı 15 liralık kasklar

cakalaz yalovalı değil ki :queen: tam çıkartamadım ama buluruz istersen akrabalarını :bounce: :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst