bu sadece yalova da mı alucak yoksa heryerde mi ?? verecekleri kask bence çin malıdır...[/QUOT]
ONUDA BULUP TAKAMAYANLAR VAR, kask alamayanlara duyurlur. Herhalde senin vardır.


yaşanacak en güzel yer yalova evet. çakalaz benim yalovada akrabam var, orhangaziye giderken sağda total var, onun karşısında bir çiftlik.. biliyormusun orayı acaba, mehmetin çiftliği diye..
bu arada polisin vereceği hediye kask nolan filan değildir zaten, çin malı 15 liralık kasklar