coq
Biz horozla tanışalım konuşalım diye can atalım , adam oralı bile olmamış![]()
Ben tanıştım bildiğimiz TürkAma ilkay abim bi tanedir...Ondan öğrenilecek çok şey var
![]()
özgür abi tuzla da mı ?? :silent:
nolur tuzla da ol nolurrr :mrgreen:
özgür abii oley ozgur abi oleyy.... :queen:
hep söylemişimdir bütün mt üyeleri bir yana özgür abim biryana :cherry:
süpersinizzz...gelin tuzlaya.. hem beni gezdirirsiniz gezilecek yerler pek bol olmasada maksat muabbetben şimdiden para biriktirmeye baslayayım o zmn.. bakalım coq ne diyo ? ne dersin olur mu horoz abii
![]()
okeyto..annemin çayının yanına kekinin üstüne yoktur.. benden söylemesikurabiye pasta börek çörek ne varsa yaptırırım siz hele bi gelin de..
Yahu reklam yapma
Seneye kadar sabretmek var bi de.
Benim bu sene memlekete gelmem mucize olur.
Ama seneye sözüm sözdür.
Allah yeterki ömür versin.
Çayımızı keyifle yudumlamayı nasip etsin...
Fakat sen antreman olarak önce oradaki tayfayı bir ağırla bakayım.:wiinkk:
Ben haberi alırım nasılsa.
Ulem bak Tuzla deyince aklıma ne geldi.
Ben askerliği de orda yaptım.
Piyade Okulunda.
Ama oradayken hemen trene atlar Kadıköy'e kaçardım.
Bir kere bile merak edip gezmedim Tuzla'yı.
Ne biçim psikolojidir bu askerlik yarabbim.:cyclopsan
İçin rahat etsin.
Korkma köfteyle batıramazsınız beni.![]()
Yok be Görkem.
Ben de çok istedim tanışmayı ama ben İstanbul'da kaldığım sıralar da Taksimde kaldım.
O sıralar siz anadolu yakasında buluşma ayarlamışsınız.
Çocuk çok ufaktı o zaman.
Gecenin bir yarısı nasıl dönecez diye gelememiştik.
Kardeşim o zaman daha Tuzla'ya taşınmamıştı.
Olmadı yani.
Akınla Bursa'da görüşmek nasip oldu.
Hatta saolsun çok da yardımcı oldu bana.
Aşağıda da yazmış bak.
Normal bir Türkmüşüm.
Saol abim benim.
İnşallah yine görüşürüz.
Bu arada nooldu İtalyan güzeli?
şu anda cbf 250lim war ama ilerde hayalim 1 seneye kadar zx6r almak siyah yeşill inşallah:cat::queen: