Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Üzüldüm arkadaşa Allah yakınlarına sabır versin, Bu arada maçı izliyodum İspanya finalist oldu, sevindim :). Ben de ne yapacağımı şaşırıdım, her kafadan farklı ses çıkıyor, Kime inanacağımı şaşırdım ve nedense bir şeye karar verdikten sonra doğrucu davutlar ortaya çıkyor ve yanlış kaarrımdan dolayı üzülüyorum. Ama karar vermek gerek, eğe bir baltaya sap olacaksam kararlarımı net vermem gerekiyor.Ama yanlış ama doğru,
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Üzüldüm arkadaşa Allah yakınlarına sabır versin, Bu arada maçı izliyodum İspanya finalist oldu, sevindim :). Ben de ne yapacağımı şaşırıdım, her kafadan farklı ses çıkıyor, Kime inanacağımı şaşırdım ve nedense bir şeye karar verdikten sonra doğrucu davutlar ortaya çıkyor ve yanlış kaarrımdan dolayı üzülüyorum. Ama karar vermek gerek, eğe bir baltaya sap olacaksam kararlarımı net vermem gerekiyor.Ama yanlış ama doğru,

iyi bir usta bul, ya da güveniyorsan ustana danış. ben lastiğimi alırken şu garantiyi aldım; "tak kullan bir hafta, kayarsan veya içine sinmezse getir, parasını iade edecem, lastik sende kalsın" demişlerdi. ve memnun kaldım ama 1 hafta sonra yanına gidip ciddi şekilde memnun değilim dedim. "ilk defa memnun olmayan çıktı dedi ve çıkardı parayı uzattı. işte parçacıma bu şekilde güvendim ben. satıcıyla değil, esnafla ticaret yapmalısın ( ne laf ettim beeeee, kitaplara geçecem, anafor olacam neredeyse. bendeki bu pragmatik rasyonalite var ya, beni literatürlere geçire.... ah kafaaammmm :mrgreen: ):queen::queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
iyi bir usta bul, ya da güveniyorsan ustana danış. ben lastiğimi alırken şu garantiyi aldım; "tak kullan bir hafta, kayarsan veya içine sinmezse getir, parasını iade edecem, lastik sende kalsın" demişlerdi. ve memnun kaldım ama 1 hafta sonra yanına gidip ciddi şekilde memnun değilim dedim. "ilk defa memnun olmayan çıktı dedi ve çıkardı parayı uzattı. işte parçacıma bu şekilde güvendim ben. satıcıyla değil, esnafla ticaret yapmalısın ( ne laf ettim beeeee, kitaplara geçecem, anafor olacam neredeyse. bendeki bu pragmatik rasyonalite var ya, beni literatürlere geçire.... ah kafaaammmm :mrgreen: ):queen::queen:

He valla adamım son kelimeleri anlamadım ama iyi dedin, Yanlız üç kağıtçı tamircinin kucağınada düşebilirki vay anam vay deriz oh deriz sonra, Benim bir arkadaş var motoru aldığımız, tutturmuş çin işi 45 ytlliklastik al ne gerek var o kadar para veriyon, can onun değilki der tabi :)
 
Katılım
10 Şub 2007
Mesajlar
28
Bir arkadas buji tavsiyesi istemis. Bu motorun orijinal bujisi NGK'nin DPR8EA-9 modeli bujisidir. (http://www.ngk.com.tr/index.php?id=1860&pd=1861&t=motorrad&lmf=SUZUKI&h=SUZUKI&m=500) Buji cok ilginc bicimde cok farkli fiyatlarda satiliyor. Bir cift bujiye 10-20 YTL isteyebiliyolar. Maslak'ta Nazmi Akbaci is merkezinde "fcs" diye bir dukkan var, dominos pizza'nin hemen karsisinda. aslen japon oto parcalari toptancisi, ayni zamanda NGK bujinin Turkiye distributorlerinden. Ordan tanesi 1.6 euro'ya almistim bujileri. yolunuz duserse bakabilirsiniz. Diger distributorler icin NGK'nin sitesine bakabilirsiniz.

Baska yedek parcalar icin Sirkeci'deki Aydin Motor'u tavsiye ederim. Orada Yavuz isminde bir arkadas var, ve bana her seferinde cok yardimci olmustu. Suzuki servisinde bulamadigim hava filtresini onlardan bulmustum mesela.

Lastik benim motoru ilk aldigim zaman basima cok dert olmustu. Yeni lastik almam gerekiyordu, ama orijinal boyutlarda lastik bulamiyordum. En sonunda bir arkadasin tavsiyesi ile Aydin Motor'daki Yavuz'la irtibat kurdum, ve o sagolsun 2 gun icinde lastigi temin etti. Ben Pirelli'nin Sport Demon lastigini almis, ve cok da memnun kalmistim. Bu lastigin bir cifti simdi 350 YTL civarindadir diye tahmin ediyorum. Bu motorun orjinal lastik boyutlari on: 110/70-17, arka 130/70-17'dir. Bu olculerden farkli lastik almamanizi oneririm, cunku bu motoru yapan muhendisler hesaplamislar, kitaplamislar, ve bu motora uygun lastigin bu oldugunu belirtmisler. Ben lastik ararken Bostanci'daki bir lastikci sirf elinde o lastik oldugu icin bana on lastik icin CBF250'lerde kullanilan Pirelli'nin MT75'in 100/80-17'yi tavsiye etmisti. Lastik daha ince, ama daha yuvarlak oldugu icin gorunuste orjinalle ayni gibi duruyor, ama viraja yatinca ya da yolda giderken eminim motorun karakterini degistiriyordur. Ya da benzeri bir durum, arka lastik daha kalin olsun diye daha buyuk olcude bir lastik almayin, motorun dinamigini bozarsiniz.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Bir arkadas buji tavsiyesi istemis. Bu motorun orijinal bujisi NGK'nin DPR8EA-9 modeli bujisidir. (http://www.ngk.com.tr/index.php?id=1860&pd=1861&t=motorrad&lmf=SUZUKI&h=SUZUKI&m=500) Buji cok ilginc bicimde cok farkli fiyatlarda satiliyor. Bir cift bujiye 10-20 YTL isteyebiliyolar. Maslak'ta Nazmi Akbaci is merkezinde "fcs" diye bir dukkan var, dominos pizza'nin hemen karsisinda. aslen japon oto parcalari toptancisi, ayni zamanda NGK bujinin Turkiye distributorlerinden. Ordan tanesi 1.6 euro'ya almistim bujileri. yolunuz duserse bakabilirsiniz. Diger distributorler icin NGK'nin sitesine bakabilirsiniz.

Baska yedek parcalar icin Sirkeci'deki Aydin Motor'u tavsiye ederim. Orada Yavuz isminde bir arkadas var, ve bana her seferinde cok yardimci olmustu. Suzuki servisinde bulamadigim hava filtresini onlardan bulmustum mesela.

Lastik benim motoru ilk aldigim zaman basima cok dert olmustu. Yeni lastik almam gerekiyordu, ama orijinal boyutlarda lastik bulamiyordum. En sonunda bir arkadasin tavsiyesi ile Aydin Motor'daki Yavuz'la irtibat kurdum, ve o sagolsun 2 gun icinde lastigi temin etti. Ben Pirelli'nin Sport Demon lastigini almis, ve cok da memnun kalmistim. Bu lastigin bir cifti simdi 350 YTL civarindadir diye tahmin ediyorum. Bu motorun orjinal lastik boyutlari on: 110/70-17, arka 130/70-17'dir. Bu olculerden farkli lastik almamanizi oneririm, cunku bu motoru yapan muhendisler hesaplamislar, kitaplamislar, ve bu motora uygun lastigin bu oldugunu belirtmisler. Ben lastik ararken Bostanci'daki bir lastikci sirf elinde o lastik oldugu icin bana on lastik icin CBF250'lerde kullanilan Pirelli'nin MT75'in 100/80-17'yi tavsiye etmisti. Lastik daha ince, ama daha yuvarlak oldugu icin gorunuste orjinalle ayni gibi duruyor, ama viraja yatinca ya da yolda giderken eminim motorun karakterini degistiriyordur. Ya da benzeri bir durum, arka lastik daha kalin olsun diye daha buyuk olcude bir lastik almayin, motorun dinamigini bozarsiniz.

Bilai hebeşi, selam bisiklete tailm başlamışsın :) Geçen Kenan abinin yanına gittim ama kendisi yoktu bekle allah bekle yok, Mecburen gei döndük, Kardeş fiyatlar hakketen el yakar durumda
Duro bir çift 150 ytl geliyorki alacam sanırım . Ama son kez siz üstadlarıma danışayım fikir şeedeyim dedim :)
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
Bilai hebeşi, selam bisiklete tailm başlamışsın :) Geçen Kenan abinin yanına gittim ama kendisi yoktu bekle allah bekle yok, Mecburen gei döndük, Kardeş fiyatlar hakketen el yakar durumda
Duro bir çift 150 ytl geliyorki alacam sanırım . Ama son kez siz üstadlarıma danışayım fikir şeedeyim dedim :)

benim motorda var duro ve pek memnun olduğumu söyleyemem özellikle virajlarda yatırınca kıçını atıyor ama fiat olarak iyi aslında arkaya 130 lok yetersiz düşünüyorum 140 olsa daha iyi olacakmış ama aldığım kişi takmış ve lastikler neredeyse yeni
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Bir arkadas buji tavsiyesi istemis. Bu motorun orijinal bujisi NGK'nin DPR8EA-9 modeli bujisidir. (http://www.ngk.com.tr/index.php?id=1860&pd=1861&t=motorrad&lmf=SUZUKI&h=SUZUKI&m=500) Buji cok ilginc bicimde cok farkli fiyatlarda satiliyor. Bir cift bujiye 10-20 YTL isteyebiliyolar. Maslak'ta Nazmi Akbaci is merkezinde "fcs" diye bir dukkan var, dominos pizza'nin hemen karsisinda. aslen japon oto parcalari toptancisi, ayni zamanda NGK bujinin Turkiye distributorlerinden. Ordan tanesi 1.6 euro'ya almistim bujileri. yolunuz duserse bakabilirsiniz. Diger distributorler icin NGK'nin sitesine bakabilirsiniz.

Baska yedek parcalar icin Sirkeci'deki Aydin Motor'u tavsiye ederim. Orada Yavuz isminde bir arkadas var, ve bana her seferinde cok yardimci olmustu. Suzuki servisinde bulamadigim hava filtresini onlardan bulmustum mesela.

Lastik benim motoru ilk aldigim zaman basima cok dert olmustu. Yeni lastik almam gerekiyordu, ama orijinal boyutlarda lastik bulamiyordum. En sonunda bir arkadasin tavsiyesi ile Aydin Motor'daki Yavuz'la irtibat kurdum, ve o sagolsun 2 gun icinde lastigi temin etti. Ben Pirelli'nin Sport Demon lastigini almis, ve cok da memnun kalmistim. Bu lastigin bir cifti simdi 350 YTL civarindadir diye tahmin ediyorum. Bu motorun orjinal lastik boyutlari on: 110/70-17, arka 130/70-17'dir. Bu olculerden farkli lastik almamanizi oneririm, cunku bu motoru yapan muhendisler hesaplamislar, kitaplamislar, ve bu motora uygun lastigin bu oldugunu belirtmisler. Ben lastik ararken Bostanci'daki bir lastikci sirf elinde o lastik oldugu icin bana on lastik icin CBF250'lerde kullanilan Pirelli'nin MT75'in 100/80-17'yi tavsiye etmisti. Lastik daha ince, ama daha yuvarlak oldugu icin gorunuste orjinalle ayni gibi duruyor, ama viraja yatinca ya da yolda giderken eminim motorun karakterini degistiriyordur. Ya da benzeri bir durum, arka lastik daha kalin olsun diye daha buyuk olcude bir lastik almayin, motorun dinamigini bozarsiniz.

herşeyin orjinali elbette güzeldir. çok faydalı bilgiler ( istanbul için ) vermişsin. eminim faydalanılacaktır. ancak arka tekeri 140/70-17 kullanıyorum. kalın lastik kıç atmalarda daha çabuk topralıyor. lakin prelli sport demon lastik kullanıyorum ama lastik "tam" ısınmamışken ve ıslak zeminlerde viraja girdiğimde motor sanki altımdan kaçacakmış gibi hissediyorum. bence tek marka ve model metzeller lasertech.... para biriktirip bu sorunu ortadan çabucak kaldırmalıyım...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Merhaba arkadaşlar, Benim acemi olmam bu konuda daha iyi lastik almamaı gerektiriyor sanki, Çünkü makinamın vereceği ani tepkilerde ne yapacaağımı bilemiyebilirim,
Dün depoyu söktüm ve allta havafiltresinin olmadığını gördüm, sağolsun koymamış ki motorum benzin serfiyatın yükseltiş, Valla ne diyim sprizlerle karşılaşa karşılaşa bir hal oldum, Dün simli sprey yaldız aldım, Motorun şasesini boyamak için akşam nasipse atacam boyayı, Motor bakıldıkça daha bir güzel gelmeye başladı..:)
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
195
benim yağ değiştirme zamanım geldi e tabi yağ ile birlikte filtresini de.tavsiyeleriniz ve fiyatları hakkında bilgi lütfen.
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
arkadaşlar motorum satılık haberiniz olsun.
sahibinden ilan numarası #5064319.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Lastikte sona yaklaştım. Ayın 3 Ünde kısmetse değiştirecem (kredi kartı çekimgünü) Şimdi alternetifleri sayıyorum arkadaşlar.

1-Dunlop Aurowax ön+arka : 205 Euro (Güngör Motor)
2-Metzeller Lazertech ön+arka : 175 Euro (motogiyim-ellerinde yok)
3 Michelin Pilot aktiv ön+arka : 180 Euro (Buz Motor)
4-Pirelli Sport Demon ön+arka : 195 Euro (motogiyim)
5- Duro ? ön+Arka : 66 Euro (yeşilyurt Motor sadece ön yok)

Evet arkadaşlar bu lastikleri taksitle alabilmekteyim, bazılarını yerinde taktıryorum bazılarını kendi imkanlarımla. Şimdi benim yapacağım yazın ki yol 4000-6000 diye düşünüyorum, Fikirleriniz benim için önemli kolay glsin hepimize :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Lastikte sona yaklaştım. Ayın 3 Ünde kısmetse değiştirecem (kredi kartı çekimgünü) Şimdi alternetifleri sayıyorum arkadaşlar.

1-Dunlop Aurowax ön+arka : 205 Euro (Güngör Motor)
2-Metzeller Lazertech ön+arka : 175 Euro (motogiyim-ellerinde yok)
3 Michelin Pilot aktiv ön+arka : 180 Euro (Buz Motor)
4-Pirelli Sport Demon ön+arka : 195 Euro (motogiyim)
5- Duro ? ön+Arka : 66 Euro (yeşilyurt Motor sadece ön yok)

Evet arkadaşlar bu lastikleri taksitle alabilmekteyim, bazılarını yerinde taktıryorum bazılarını kendi imkanlarımla. Şimdi benim yapacağım yazın ki yol 4000-6000 diye düşünüyorum, Fikirleriniz benim için önemli kolay glsin hepimize :)

önce metzeller
sonra michelin...
şimdiden hayırlı olsun...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Iki Metzeller 1 Duro Var Demekki Metzeller Alacağız Ayın 3 gelsi. BiR Bakalım :) AKLIM DURODADA KALDI :)
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
arkadaşlar ön amortisör keçesi nerden bulabilirim 2 haftadır yağ kaçırıyur
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Bakarım üstad senin için, istanbulda varmı diye sevislere
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst