- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
Alp abi doğum günün kutlu olsun.nice mutlu kawasakili seneler![]()
Amiiin.... :rendeer::rendeer::rendeer:
Teşekkürler dileklerin için.... :rendeer:
Alp abi doğum günün kutlu olsun.nice mutlu kawasakili seneler![]()
Nice mutlu seneler Alp dostum İzmir MT hani Alp TUNAY'ın pastası.
Sevgili Alp doğumgünün kutlu olsun...Nice nice senelere....
Doğum günün kutlu olsun![]()
nicee senelere
Alp Tunay arkadaş,
Doğum günün kutlu olsun, kazasız belasız sevdiklerinle uzuuun bir yaşam dilerim:rendeer::rendeer:
Daha nice mutlu ve motorlu yıllara alp (bu arada bende benimkini unuttum ne zamandı acaba ? ) :mrgreen:
Nice mutlu seneler Alp dostum İzmir MT hani Alp TUNAY'ın pastası.
Hakketten heeee ArslanFB kardeş:silent: İzmir sıcaktan mayıştımı yoğusam![]()
alp bey nice mutlu yıllara sevdiklerinle sevenlerinle beraber..doğum gününüz kutlu olsun..hoşca kalın
Dogum günün kutlu olsun Alper abi
nice mutlu er5 li senelere![]()