Alper abi doğum günün kutlu olsun :rendeer:
nası kaçırdım ben yaa :queen:
Benim ilk arkadaşımm...
Nice sağlıklı, mutlu, şanslı, vınn vınlı yıllar dilerim.
Umarım her şey gönlünce olur..
Hep birlikte vın vınlı yıllarr:rendeer:
Kaçırın beni İzmir'e artık![]()
Yok be ne yaşlısı.... Biz hep çılgınız... :rendeer::rendeer:Nice uzun yıllar yaşa ve yaşlan abicim doğum günün kutlu olsun.
Hem yaşlı hemde çılgın motorcu ol.![]()
Dogum gunun kutlu olsun Alp abi![]()
İşallah seninde olur.... Teşekkür ederim... :rendeer::rendeer::rendeer:Alp abi doğum günün kutlu olsun abicim.Dün nasıl kaçırdım ben bu topiği bilemiyorumr:Kocakurt'un selamı var sana,Allah'a şükür onu da iyileştirdik,geçen bi kütahya yapıp geldim baya iyiydi performansı:cherry: Neyse belli mi olur belki ben de bi V-Er 5 alırım da izmir'e de gelebilirim belki..Bi sonra ki doğum gününü kutlamaya:rendeer: