''ALP TuNaY'' ARKaDaŞıMızın Doğum GüNü KuTLu OLSuN :)

Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
alper abi d.günün kutlu olsun...
nice mutlu senelere hepberaber inş...
:rendeer:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Şubidibabba baba oleliaaa :queen:
Kapmta kapsamlı bi kutlama yaparız :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Alper abi doğum günün kutlu olsun :rendeer:

nası kaçırdım ben yaa :queen:

zati emin bir sen iki topic manyakları..:p

alper abi yeni yılın kutlu olsun kazsız belasız bol kmler dilerim
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi 45 falan olmuşsundur herhalde :p
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Forumun ağır abilerinden biri...
İyi ki doğmuş... Nice yıllara...
Selamlar...
:)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Benim ilk arkadaşımm...
Nice sağlıklı, mutlu, şanslı, vınn vınlı yıllar dilerim.
Umarım her şey gönlünce olur..
Hep birlikte vın vınlı yıllarr:rendeer:
Kaçırın beni İzmir'e artık:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Herkese ama herkese çoook teşekkür ederim....:rendeer::rendeer::rendeer:

Doğum günü falan unuttum ben akşama doğru.... :pr: İşin stresinden çokluğundan yeni eve gelebildim....

Çok mutlu ettiniz sağolun.... :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
193
Nice uzun yıllar yaşa ve yaşlan abicim doğum günün kutlu olsun.
Hem yaşlı hemde çılgın motorcu ol.:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Benim ilk arkadaşımm...
Nice sağlıklı, mutlu, şanslı, vınn vınlı yıllar dilerim.
Umarım her şey gönlünce olur..
Hep birlikte vın vınlı yıllarr:rendeer:
Kaçırın beni İzmir'e artık:)

Sen bin otobüse kaçırırız seni burdan.... :p:p:p:p:p

İyi dileklerin için ayrıca teşekkür.... :rendeer::rendeer::rendeer:

Nice uzun yıllar yaşa ve yaşlan abicim doğum günün kutlu olsun.
Hem yaşlı hemde çılgın motorcu ol.:)
Yok be ne yaşlısı.... Biz hep çılgınız... :rendeer::rendeer:

Dogum gunun kutlu olsun Alp abi :)

Teşekkür ederim... :rendeer::rendeer:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Alp abi doğum günün kutlu olsun abicim.Dün nasıl kaçırdım ben bu topiği bilemiyorum:pr:Kocakurt'un selamı var sana,Allah'a şükür onu da iyileştirdik,geçen bi kütahya yapıp geldim baya iyiydi performansı:cherry: Neyse belli mi olur belki ben de bi V-Er 5 alırım da izmir'e de gelebilirim belki..Bi sonra ki doğum gününü kutlamaya:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Alp abi doğum günün kutlu olsun abicim.Dün nasıl kaçırdım ben bu topiği bilemiyorum:pr:Kocakurt'un selamı var sana,Allah'a şükür onu da iyileştirdik,geçen bi kütahya yapıp geldim baya iyiydi performansı:cherry: Neyse belli mi olur belki ben de bi V-Er 5 alırım da izmir'e de gelebilirim belki..Bi sonra ki doğum gününü kutlamaya:rendeer:
İşallah seninde olur.... Teşekkür ederim... :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
Alp abi doğum günün kutlu olsun.nice mutlu kawasakili seneler:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst