Amorphis,güle güle kullan.
Disk kilidin vardır umarım.




topic niye ölü,çünkü arıza çıkmıyor,millet paşa paşa biniyor motorlarına.oo hayırlı olsun :mrgreen: ama bizim topik ölü gibi birazale: benim motorun kullanma klavuzunu ve garanti kartımı ne vermemişlerdi sordum haftaya fabrikadan isterim dedi bayıdeki amca acaba bir terslik olurmu bu konuda :silent:
Ankara'yı bilmiyorum ama Çorlu'da Nur Ticarette 3500 e 10 taksit filan yapıyorlar.Herkeze selam.Arkadaslar ben sıteye uzun zamandır uyeyim.Bi sorum olucak bısan raodstar ı 3600 ytl yı 12 taksıtle alanların oldugunu gordum sorum ben ankaradayım acaba ankaradada 12 taksıt yapan yerler varı dıye sorucaktım,benı aydınlatırsanız bısan roadstar almayı dusunuyorum.Herkeze tesekkur ederım
Ankara'yı bilmiyorum ama Çorlu'da Nur Ticarette 3500 e 10 taksit filan yapıyorlar.
Bisan'ın web sayfasından numarasını bulabilirsin
savas abi arkadasa alcaz bu makinadan 10 taksiti kredii kartınamı yapıyolar yoksa senetlede çalışırlarmı
arkadaşlar geldim 9000 bin km ye serwise ugramadım sadece yagını deiştirdim düzenli olarak bir kere çalışmamazlık etmedi herhangi bi sorun yaşamadım ve küçük buldugum eksozları krom nikelaj kaplı agızları daha geniş ve uzun olarak deiştirdim daha sportif ddurdu fotolarını koyıcam arkadaşlar bide eksozları açtırdım çok tok bir ses haline geldi saygılar.. iZmİr



