Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
266
bende motorumun bir resimini ekleyim yazılı yeri cıkarttım biraz boşluk oldu o yerler ama yazılı halinden daha iyi oldu sen kocaman motor yap ustune bisan yaz ayıp yaa :mrgreen:




acemilik donemini bir atlatim airbrush yaptırıcam
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Amorphis,güle güle kullan.
Disk kilidin vardır umarım.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
266
Amorphis,güle güle kullan.
Disk kilidin vardır umarım.


abi disk kilidi almadım onunyerine biyerlere bıraktıgım zaman hediye ettikleri uzun kilidi jantın arasına doluyorum hemen. bide ya bi kere trafikte vitesi bire diye boş a atmışım ışık ya yanmadı yada guneşten fark etmedim motor gitmiyo diye yanlışlıkla biraz bagıttırdım stop etti inş bişiy olmamıştır sonra devam ettim gittim birişiyi yok gibi ama içime oturdu ya :pale:
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
boş ışığı genelde istediği zmn yanıo istediği zmn yanmıo zmnla alışıyor insan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tarih:02 Mayıs 2008
"omersirin" kod adlı şahıs diyor ki;
"Abi masraf etme şu Çin malı makinaya yaaa,al kendine adam gibi bi motor.Ben TDM veya KTM 650 alacağım,gel sana da alalım".

Tarih: 05.Mayıs 2008
"omersirin"kod adlı malum şahıs"çakı bulmuş kızan" gibi seviniyor,Çin malı makina kullanırken.



Tarih:27.Mayıs 2008
"omersirin" kod adlı malum şahıs fotoğraf çektirirken yüzünü kapatıyor.
çünkü yukarıdaki sözlerinden utanıyor ve soldaki makinanın resmi sahibi olmuş artık.Ağzından kaçırdı bi ara"motoruma aşığım".


eh ne diyelim Allah Tamamına Erdirsin:)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
266
oo hayırlı olsun :mrgreen: ama bizim topik ölü gibi biraz :pale: benim motorun kullanma klavuzunu ve garanti kartımı ne vermemişlerdi sordum haftaya fabrikadan isterim dedi bayıdeki amca acaba bir terslik olurmu bu konuda :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oo hayırlı olsun :mrgreen: ama bizim topik ölü gibi biraz :pale: benim motorun kullanma klavuzunu ve garanti kartımı ne vermemişlerdi sordum haftaya fabrikadan isterim dedi bayıdeki amca acaba bir terslik olurmu bu konuda :silent:
topic niye ölü,çünkü arıza çıkmıyor,millet paşa paşa biniyor motorlarına.

garanti belgesi konusunda olmaz bi terslik,ama sen yine sık sık hatırlat.
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
2
Herkeze selam.Arkadaslar ben sıteye uzun zamandır uyeyim.Bi sorum olucak bısan raodstar ı 3600 ytl yı 12 taksıtle alanların oldugunu gordum sorum ben ankaradayım acaba ankaradada 12 taksıt yapan yerler varı dıye sorucaktım,benı aydınlatırsanız bısan roadstar almayı dusunuyorum.Herkeze tesekkur ederım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkeze selam.Arkadaslar ben sıteye uzun zamandır uyeyim.Bi sorum olucak bısan raodstar ı 3600 ytl yı 12 taksıtle alanların oldugunu gordum sorum ben ankaradayım acaba ankaradada 12 taksıt yapan yerler varı dıye sorucaktım,benı aydınlatırsanız bısan roadstar almayı dusunuyorum.Herkeze tesekkur ederım
Ankara'yı bilmiyorum ama Çorlu'da Nur Ticarette 3500 e 10 taksit filan yapıyorlar.
Bisan'ın web sayfasından numarasını bulabilirsin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
savas abi arkadasa alcaz bu makinadan 10 taksiti kredii kartınamı yapıyolar yoksa senetlede çalışırlarmı

Yapı Kredi kartlarına yapıyorlarmış sadece
Bu gün öğlende sordum hatta.
Orada gri bir motor vardı
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
526
malesef yapı kredi yok zaten arkadasında okadr limiti yok biraz daha beklesin napalım =) saoalsın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
"siz yine de gidin bir konuşun" derim
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
arkadaşlar geldim 9000 bin km ye serwise ugramadım sadece yagını deiştirdim düzenli olarak bir kere çalışmamazlık etmedi herhangi bi sorun yaşamadım ve küçük buldugum eksozları krom nikelaj kaplı agızları daha geniş ve uzun olarak deiştirdim daha sportif ddurdu fotolarını koyıcam arkadaşlar bide eksozları açtırdım çok tok bir ses haline geldi saygılar.. iZmİr
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
285
bende açtırdım(keeway) öncekine göre güzel geliyort ilk başlarda ama uzaktan kendi motorunun sesini başka biri kullanırken duyarsan o kadar mutlu olamıyorsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar geldim 9000 bin km ye serwise ugramadım sadece yagını deiştirdim düzenli olarak bir kere çalışmamazlık etmedi herhangi bi sorun yaşamadım ve küçük buldugum eksozları krom nikelaj kaplı agızları daha geniş ve uzun olarak deiştirdim daha sportif ddurdu fotolarını koyıcam arkadaşlar bide eksozları açtırdım çok tok bir ses haline geldi saygılar.. iZmİr

Arkadaşlar aramızda Roadstar ile en fazla km yapan kim?
Benim motorum henüz 2500 km de.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.




orijinal lastiklerimizi beğenmedik.Değiştirdik.Yeni lastiklerimiz Pirelli.
Fotoğraftaki şahsiyet her motorcuya lazım,omersirin,acaip lastik yuvarlar:)
ofisimin önünde lastik yuvarlayarak ilerleyen bir adamla yürümek koyuyo beee,karizma -1500:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst