Aramıza hoşgeldin,Motorun hayırlı olsun.Lifan almakla doğru bir iş yapmışsın.V votorun tadı hiç birinde yok.
Motorun çok yeniyse henüz eksozu açma.Bu benim değil,ustaların önerisi.500-600 Km den sonra açmayı tavsiye ediyorlar.
Ya bildiklerinden,ya da alışkanlık olduğundan böyle bir tavsiye var çözemedim.

Kardeş motorculardan By_star motorun eksozunun içini komple boşalttırmış.Sesi fena değil.
Ben yarıya kadar boşalttırdım.Ama Ben de tamamen boşalttıracağım.
Bunun dışında eksozları çapraz sekilde kestirenler filan da var.Özel eksoz yaptıranlar da var .Ama özel yapım eksoz 500 YTL gibi.
Değmez bence.