Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
11
merhaba arkadaslar siteye yeni üye oldum.. bisan lifan 250 roadstar aldım.. ilk motorum.. ancak motor sesi bana çok güzel gelmedi.. açtırmak istiyorum.. bu motora takılabilecek en iyi egzos veya yapılabilecek en iyi işlem ne olur ve maliyeti nasıl olur bilgilendirebilecek var sa sevinirim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aramıza hoşgeldin,Motorun hayırlı olsun.Lifan almakla doğru bir iş yapmışsın.V votorun tadı hiç birinde yok.
Motorun çok yeniyse henüz eksozu açma.Bu benim değil,ustaların önerisi.500-600 Km den sonra açmayı tavsiye ediyorlar.
Ya bildiklerinden,ya da alışkanlık olduğundan böyle bir tavsiye var çözemedim.:)
Kardeş motorculardan By_star motorun eksozunun içini komple boşalttırmış.Sesi fena değil.
Ben yarıya kadar boşalttırdım.Ama Ben de tamamen boşalttıracağım.
Bunun dışında eksozları çapraz sekilde kestirenler filan da var.Özel eksoz yaptıranlar da var .Ama özel yapım eksoz 500 YTL gibi.
Değmez bence.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
11
motoru ikinci el aldım 3500 km de.. egzos kestirme ya da boşaltmayla güzel bir ses verirmi you tube açık olsa aslında istedigim ses örneği var orda yamaha viragoya yapmışlar acaba bunada olur mu.. birde istanbul kartalda ercan motor dan smokehead al diyorlar ama bilmiyorum sizin yorum ne olur.. çok da pahalıya patlamaması lazım tabi... max 250 ye en çok 300 e güzel bi ses istiyorum.. içini boşaltınca ses nasıl oluyor?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Boş eksozun sesi bana göre güzel.
Alternatif uygulamalar yapabilirsin.Bazıları eksozun içinden çıkan parçalar yerine
içeriye uzanan daha küçük çapta borular kaynattırarak farklı sesler alıyor.
Bugün Bir Honda Rebel'de gördüm.Eksozu ortadan kesmişler.İçine boru kaynatmışlardı
Deneme yanılma yöntemiyle farklı uygulamalar olabilir,isteyen eksoz yerine klarinet bile takabilir yani:)
250-300 e smokehead alabileceğin zannetmem.

bu adreste bizim By_star ın motorunun sesini dinleyebilirsin.
ikisini karşılaştır.

http://www.youtube.com/watch?v=Sv99b00MHY8
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
11
youtube kapalı oldugundan bakamadım ya ama madem bu kadar pahalı bir iş bizde en uygun fiyata en güzel ses nasıl çıkarsa öyle yaparız :wiinkk: peki tekirdağda bu işi yapan yer var mı ? kaça yaparlar ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nazının geçeceği her hangi bir eksozcuya git.
Sen neredensin ki?
Ben çorlu'dayım
By_star özer de Muratlı da
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
11
tekirdağ merkez çorluda varmış baya lifanlardan itanbuldan aldım bende motoru..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tekirdağ merkez çorluda varmış baya lifanlardan itanbuldan aldım bende motoru..

Çorlu'da benim bildiğim 5 ya da 6 tane var,sadece birini tanıyorum o da yaşlı bir amca.en az 45 yıldır motor kullanıyormuş
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
11
hadi ya neymis adı merak ettim.. :D bi ara toplanalım bari benim tanıddıgım 2-3 chopper cı daha var
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adını simdi hayırlamıyorum,görünce"dayı" diyorum ben.En son karşılaştığımızda motora plaka bile çıkarmamıştı Aylar geçmesine rağmen.
Bu arada bizim motorlar chopper değil.cruiser.
Yani kesilmemiş,orijinal.Chopper Discovery channel'deki özel yapım motorlar oluyor
yani bir örneği daha olmayan.
UYgun bir zamanda toplanırız.
By_star da piknikten bahsediyordu bu hafta sonu için.Ama benim zamanım kısıtlı bu hafta sonu
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeni motorcuyum ilk motorum dedim daha öğrenecek çok şeyim var :wiinkk:
Öğrenecek şey hiç bitmez.Ben de yeni motorcu sayılırım bu yüzden
Motorcunun değil,motorun eskisi olur.:)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ooo savas abisende ilk günden yerle bir ettin beni.. :)

bu arada benim istedigim ses vereceğim iki link te bulabilirsin abi..
yamahanın sesi
http://www.unblockall.net/index.php...36f6d2f77617463683f763d737a62526d574f7a676a6f
lifanın sesi
http://www.unblockall.net/index.php...36f6d2f77617463683f763d4b39364e386b3256626a34


bu seslere ulaşabilirmiyim acaba ?

bu kadar hevesle o seslere değil,nirvana ya bile ulaşabilirsin neden olmasın ki:)
Yarın atla motora git,BY_star ın yanına.
Muratlı'da düğün salonunun karşısında Asaspen bayii.Dinle onun motorunu en iyisi.
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
11
simdi burdan iyi mi anlamalıyım kötü mü

tekirdağda bunu yapabilecek usta tanıyormusun abi.. çorluda olur...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen: simdi burdan iyi mi anlamalıyım kötü mü :)

tekirdağda bunu yapabilecek usta tanıyormusun abi.. çorluda olur...

Özer kendisi yapmış,niye usta usta diye taktın ki bu olaya.
Git bi dinle önce.
Eksoz nikelajını bozdurma herhangi bir ustaya gidip de
Zaten herhangi bir eksozcu yapmasın. özer farklı bir teknik deniyor.Eksoz nikelajını bozmadan yapmış
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
11
dinledim abi verdiğin linkten o da çok hoş olmuş ama verdigim ilk linkteki ses daha iyi gibi geldi bana olmadı gideriz abimizin yanına.. yaparız o şekilde..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dinledim abi verdiğin linkten o da çok hoş olmuş ama verdigim ilk linkteki ses daha iyi gibi geldi bana olmadı gideriz abimizin yanına.. yaparız o şekilde..

motoru alır almaz aklını fikrini eksoza takma bence.
Önce mevcut sesine alış.
Daha sonra eksoza müdahale et derim naçizane.
Uzun yolda dinle motorunu özellikle.
Herhangi bir sorun varsa sesi daha az çıkarken farkedebilirsin
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
11
aslında takmazdım ama zırıldıyor normal egzosu.. acaba vidalarını mı sıktırmalıydım..?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Madem motorcu olacaksın
Al eline bir takım anahtar bu işi kendin yap.Kimseye eyvallah etme bu kadar iş için
Neyse ben kaçıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst