Hade hayırlı olsun Serhat İzmir'ê bile gelirsin artık:cherry:
Ne zaman geliyorsun
motoru aldıktan sonra boyunu ölçtün mü serhat abi ?? :mrgreen:
ben senin geçmişini bilirim serhat abii..popcorn 'un vardı dimi bi aralar ailenle pikniğe gitmiştinde gezi yazıları bölümüne açmıştın konunu bende cvp yazmıştım... :mrgreen:
ne günlerdi bea![]()
iyi bakalım yeni motorun hayırlı olsun...butun heryanım ağrıyo yatcam heralde..senin adına sewindim ama keşke bi cbr 1000 rr alsaydın![]()
Hayırlı uğurlu olsun serhatım.Biraz geç gördük ama idare et.güle güle kazasız belasız kullan.:rendeer:
Yazan, vaktini ayıran herkese çok teşekkür ederim..
Şimdiki imkanlarla ancak bu kadar oluyor..
Sagolun, Allah hepimize kaza bela göstermesin inşallah.