Yeni Motosikletim (Kymco CK125-Pulsar)

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Merhabalar
Çoğu arkadaşım, kardeşim, abim, ablam biliyor.
Uzuuuuun bir süredir araştırıyordum bu makineyi.
Resmen hastasıydım..
Araya ailenin izin olayı girdi. Aile de benden başka olan 3 fertte motorun çok hızlı gidecegini, çok büyük oldugunu iddia ettiler.
Israr üzerine ısrar ısrar üzerine ısrar derken, baktılar ki bu işin sonu yok..
Karneyi bekleyeceklerini söylediler..
Karne geldi bugün. HEPSİ 5. Bir tane bile 4 yok.. :queen:
Neyse..
Burdur KYMCO Bayiisi'ne gittik abimle birlikte.
Adam manyak.. 700 YTL senin motoru sayarım, üste 2000 YTL isterim diyor.
Hemen fabrikaya gittik. Ford Transit'e benim Popcorn'u bagladık..
Hoooop Bucak'a.
1000 YTL benim motoru saydı. 1300 YTL üste verdik.
Gri bir KYMCO CK125'im var artık..
Arkadaşlar, lütfen niye YBR almadın, o paraya ne kadar güzel YBR'ler vardı gibi sözler söylemeyin..
Resimleri yakında ekleyeceğim..
Teşekkürler.

----- İşte Resimler ------
















 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Kimse Hayırlı olsun dememiş Ben Diyim bari.

Hayırlı olsun kardeş Allah asfalt yüzü göstermsin!
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Alacam alacam dedin en sonunda aldın CK125'i :)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Vay kankam Hayırlı Olsun Allah Kaza Bela Gostermesin Tekerin Hep Düz Bassın. Metehandro abınınde Hayırlı olsun dıleklerı var. Allah nazardan korusun ne dıyelım bıse olursa benden bılme :p :queen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Kimse Hayırlı olsun dememiş Ben Diyim bari.

Hayırlı olsun kardeş Allah asfalt yüzü göstermsin!

Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Alacam alacam dedin en sonunda aldın CK125'i :)

Vay kankam Hayırlı Olsun Allah Kaza Bela Gostermesin Tekerin Hep Düz Bassın. Metehandro abınınde Hayırlı olsun dıleklerı var. Allah nazardan korusun ne dıyelım bıse olursa benden bılme :p :queen:

Hepinize teşekkürler.. :cat:
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
kym3mr3.jpg


gercekten guzel bıseyye benzıyor ama kalıtesını bılemeyız
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
hayırlı uğurlu olsun kardeş çok kalıplı ve hızlı bi makine tekerin düz bassın ...
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Serhatım hayırlı ve uğurlu olsun...:rendeer:

Bol rüzgarlı ve neşeli yollara paşam..:rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
memnun kalırsan bilgilerini paylaşırsan sevinirz :) hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsun sağlıcakla kullan..Keşke YBR alsaydın demiyorum,,niye diyimki,tabiki her gönülde bir aslan yatar...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Yazan, vaktini ayıran herkese çok teşekkür ederim..
Şimdiki imkanlarla ancak bu kadar oluyor..
Sagolun, Allah hepimize kaza bela göstermesin inşallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst