Yeni Motosikletim (Kymco CK125-Pulsar)

Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun,kaliteli bir motor almışsın,tekerin düz bassın.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
vayserhat kardeşim başlığı geç gördüm.sonunda aldın hee.evet uzun süredir konuşuyodun hadibakalım hayırlı olsun.senin kısmetin buymuş gelince bitur verirsin artık.allah kazabela vermesin iyi günlerde güle güle kullan.resminide geciktirme bakalım merak ederiz.
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
8
hayırlı olsun koçum mtorun 10 numara kazasız belasız işallah kaskını takmadan bindini görmeyem kızarım haaa
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
193
Hayırlı olsun güle güle kullan.Bende alacağım bir 125lik ama bakalım ne zaman?CK125 önerirmisin bana?

Hayırlı olsun kardesim motorun dedigim gibi hayırlısı olsun ikimiz icinde.

Ayrıca rodaj konusunda kolay gelsin benim kitapcıkta 800km boyunda 4000rpm geçme yazıyo ki 4000rpm 6.viteste 60km/h yapıyo yani eziyet gibi bisey.

Güle Güle kullanalım :cat:

croner sen ninja nın resimlerini koycaktın ,bir başlık açtınmı?
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Hayırlı ugurlu olsun arkdasım cok guzel makına gule gule kullanman dılegıyle :) Markası Kymco kalitesini konusmaya gerek bile yok :)
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
vayserhat kardeşim başlığı geç gördüm.sonunda aldın hee.evet uzun süredir konuşuyodun hadibakalım hayırlı olsun.senin kısmetin buymuş gelince bitur verirsin artık.allah kazabela vermesin iyi günlerde güle güle kullan.resminide geciktirme bakalım merak ederiz.

Vermeeeeeeeeeeeeeem... :p

hayırlı olsun koçum mtorun 10 numara kazasız belasız işallah kaskını takmadan bindini görmeyem kızarım haaa

Başlayalım gezilere kankaaaaaaaaa.. :cat:

Hayırlı olsun güle güle kullan.Bende alacağım bir 125lik ama bakalım ne zaman?CK125 önerirmisin bana?
CK125 öneririm bu soruyu gelin bana sorun.
Sitenin en aktif CK125 kullanıcısı benim galiba şuan da.

Serhatım hayırlı olsun keyifle kullanmanı dilerim.
Sagol abim...

Hayırlı ugurlu olsun arkdasım cok guzel makına gule gule kullanman dılegıyle :) Markası Kymco kalitesini konusmaya gerek bile yok :)
Sagol! Seni gidi sistem mühendisi seni... :queen:

Herkese çok teşekkürler..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ö.Z.€.R;1127957' Alıntı:
Niye YBR almadın, o paraya ne kadar güzel YBR'ler vardı :p :mrgreen:

aynısını ben yazacaktım geç kaldım..:p

serhat hayırlı olsun kazasız belasız bol km ler dilerim..:rendeer:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Resimleri ilk mesaja ekliyorum..
Kusura bakmayın biraz geciktirdim ama napalım, makine yok bende.
Kuzenden aldım..
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Aman Allahım inanmıyorum en sonunda başardın demekki lan sen varya serhat...
Ama ben bılıyorum ne yapıcagımı sizinkilere bi haber ucuruyım bı motorun km saatınde gosterdıgını sonuna kadar yapıyo dıyım bak ne oluyo :p:p

Hayırlı uğurlu olsun kardeşim Allah kaza bela vermesin güle güle inersin inşallah motorundan hep dikkat et kendine..:wiinkk:
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
112
hayırlı olsun hemşerim... Burdur'a geldiğimde tanışırız inşallah..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun :rendeer:kazasız belasız nice km'ler devirmen dileğiyle :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst