- Katılım
- 21 Nis 2007
- Mesajlar
- 2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun,kaliteli bir motor almışsın,tekerin düz bassın.
Hayırlı olsun kardesim motorun dedigim gibi hayırlısı olsun ikimiz icinde.
Ayrıca rodaj konusunda kolay gelsin benim kitapcıkta 800km boyunda 4000rpm geçme yazıyo ki 4000rpm 6.viteste 60km/h yapıyo yani eziyet gibi bisey.
Güle Güle kullanalım :cat:
vayserhat kardeşim başlığı geç gördüm.sonunda aldın hee.evet uzun süredir konuşuyodun hadibakalım hayırlı olsun.senin kısmetin buymuş gelince bitur verirsin artık.allah kazabela vermesin iyi günlerde güle güle kullan.resminide geciktirme bakalım merak ederiz.
hayırlı olsun koçum mtorun 10 numara kazasız belasız işallah kaskını takmadan bindini görmeyem kızarım haaa
Hayırlı olsun güle güle kullan.Bende alacağım bir 125lik ama bakalım ne zaman?CK125 önerirmisin bana?
CK125 öneririm bu soruyu gelin bana sorun.
Sitenin en aktif CK125 kullanıcısı benim galiba şuan da.
Sagol abim...Serhatım hayırlı olsun keyifle kullanmanı dilerim.
Sagol! Seni gidi sistem mühendisi seni... :queen:Hayırlı ugurlu olsun arkdasım cok guzel makına gule gule kullanman dılegıyleMarkası Kymco kalitesini konusmaya gerek bile yok
![]()
Ö.Z.€.R;1127957' Alıntı:Niye YBR almadın, o paraya ne kadar güzel YBR'ler vardı:mrgreen:
Teşekkürler..kymco hastası olduğun avatardan belli zaten. hayırlı olsun motorun.
Çok hızlıdır Özer abim..aynısını ben yazacaktım geç kaldım..
serhat hayırlı olsun kazasız belasız bol km ler dilerim..:rendeer:
hayırlı olsun kardeşime, gülegüle kullan :rendeer:
hayırlı olsun hemşerim... Burdur'a geldiğimde tanışırız inşallah..