- Katılım
- 16 May 2006
- Mesajlar
- 1,761
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar
Çoğu arkadaşım, kardeşim, abim, ablam biliyor.
Uzuuuuun bir süredir araştırıyordum bu makineyi.
Resmen hastasıydım..
Araya ailenin izin olayı girdi. Aile de benden başka olan 3 fertte motorun çok hızlı gidecegini, çok büyük oldugunu iddia ettiler.
Israr üzerine ısrar ısrar üzerine ısrar derken, baktılar ki bu işin sonu yok..
Karneyi bekleyeceklerini söylediler..
Karne geldi bugün. HEPSİ 5. Bir tane bile 4 yok.. :queen:
Neyse..
Burdur KYMCO Bayiisi'ne gittik abimle birlikte.
Adam manyak.. 700 YTL senin motoru sayarım, üste 2000 YTL isterim diyor.
Hemen fabrikaya gittik. Ford Transit'e benim Popcorn'u bagladık..
Hoooop Bucak'a.
1000 YTL benim motoru saydı. 1300 YTL üste verdik.
Gri bir KYMCO CK125'im var artık..
Arkadaşlar, lütfen niye YBR almadın, o paraya ne kadar güzel YBR'ler vardı gibi sözler söylemeyin..
Resimleri yakında ekleyeceğim..
Teşekkürler.
----- İşte Resimler ------












Çoğu arkadaşım, kardeşim, abim, ablam biliyor.
Uzuuuuun bir süredir araştırıyordum bu makineyi.
Resmen hastasıydım..
Araya ailenin izin olayı girdi. Aile de benden başka olan 3 fertte motorun çok hızlı gidecegini, çok büyük oldugunu iddia ettiler.
Israr üzerine ısrar ısrar üzerine ısrar derken, baktılar ki bu işin sonu yok..
Karneyi bekleyeceklerini söylediler..
Karne geldi bugün. HEPSİ 5. Bir tane bile 4 yok.. :queen:
Neyse..
Burdur KYMCO Bayiisi'ne gittik abimle birlikte.
Adam manyak.. 700 YTL senin motoru sayarım, üste 2000 YTL isterim diyor.
Hemen fabrikaya gittik. Ford Transit'e benim Popcorn'u bagladık..
Hoooop Bucak'a.
1000 YTL benim motoru saydı. 1300 YTL üste verdik.
Gri bir KYMCO CK125'im var artık..
Arkadaşlar, lütfen niye YBR almadın, o paraya ne kadar güzel YBR'ler vardı gibi sözler söylemeyin..
Resimleri yakında ekleyeceğim..
Teşekkürler.
----- İşte Resimler ------












Son düzenleme: