Yeni Motosikletim (Kymco CK125-Pulsar)

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Hayırlı olsun. Kazasız belasız mutlu bir şekilde kullanmak nasip olsun kardeşim.
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
bu motoru almayı düşünmüştüm geçen sene, 1 ay araştırdım.. yolda gördüklerime sordum en son, titreşimden şikayet edince, bir an'da vazgeçmiştim..
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
ben senin geçmişini bilirim serhat abii..popcorn 'un vardı dimi bi aralar ailenle pikniğe gitmiştinde gezi yazıları bölümüne açmıştın konunu bende cvp yazmıştım... :mrgreen:

ne günlerdi bea :)
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
ben senin geçmişini bilirim serhat abii..popcorn 'un vardı dimi bi aralar ailenle pikniğe gitmiştinde gezi yazıları bölümüne açmıştın konunu bende cvp yazmıştım... :mrgreen:

ne günlerdi bea :)

Motoru satarken yüzüne bile bakmamışım abim öyle diyor.. :queen:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
iyi bakalım yeni motorun hayırlı olsun...butun heryanım ağrıyo yatcam heralde..senin adına sewindim ama keşke bi cbr 1000 rr alsaydın :p:p:p
 
Katılım
19 Tem 2007
Mesajlar
5
Hayırlı uğurlu olsun ALLAH cümlemize kaza bela göstermesin kardeş bende de kırmızısı var 2 senedir pek sorun yaşamadım memnun kalırsın güle güle kullan...
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
Hayırlı uğurlu olsun serhatım.Biraz geç gördük ama idare et.güle güle kazasız belasız kullan.:rendeer:
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
9
Yazan, vaktini ayıran herkese çok teşekkür ederim..
Şimdiki imkanlarla ancak bu kadar oluyor..
Sagolun, Allah hepimize kaza bela göstermesin inşallah.

KARDES BENIM IMKANDA SIMDILIK TAM BUNA YETIYO AMA SUBATTA FALAN ALMAYI DUSUNUYORUMM SENCE ALAYIMMI MEMNUNMUSUN BENDE SENIN GIBI BAYAA ARATIRDIM HASTASI OLDUK WALLA
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Hayırlı oLSUN Arkadaşım... Vallahi EN Az Senin Kadar Sevindim sanki Ben Almışım Gibi Sevindim Vallahi :( Bende İnş Yaza Alacam:(:(
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
168
serhat kardeşim ama hala resim koyacaksın... bekliyoruz hadi. :p
bende alacam bundan darısı bana inşallah:)

tamam tamam ilk mesaja koymuşsun :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst