Hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin.:rendeer:
Bu tarafa yolunuz düşerse görüşelim.Rodaj bitince bi drag yarışı yaparız:mrgreen:
125 lik vitesli olarak bi tek YBR kullandığım için YBR ile kıyaslarsan sevinirim.Bi arkadaş ta bu tipte motor almayı düşünüyor da ondan soruyorum.
Öncelikle teşekkürler.. :rendeer:
Yakın bir zamanda gelecegim.. Görüşürüz..:bounce:
YBR ile CK'yı kıyaslamak çok zor.
CK'nın YBR'den eksiği, benzin göstergesi ve vibrasyon..
YBR'nin CK'dan eksiği, vites göstergesi ve serilik..
Ben her ikisini de kullandım. CK YBR'den daha seri.
Sorduğum her KYMCO bayisi (aynı zamanda Yamaha bayiisi olan adamlar bunlar) CK'nın YBR'den daha hızlı olduğunu fakat CK'nin vibrasyon sorunu olduğunu söylediler..
İşin açığı kendini çok ama çok az hissettiren bi vibrasyon var..
Neyse hele bi rodajı bitirelim deee...