Yeni Motosikletim (Kymco CK125-Pulsar)

Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
baya düşündüm ck 125 pulsar almayı. gittim cbf 150 aldım:)
hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız güzel günlerde kullan :cat:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
memnun kalırsan bilgilerini paylaşırsan sevinirz :) hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan :)

Tabi paylaşırım.. :cat:

Ö.Z.€.R;1127957' Alıntı:
Niye YBR almadın, o paraya ne kadar güzel YBR'ler vardı :p :mrgreen:

Sen sussssssssssssssssss.... :queen:

------------------

İLK İZLENİMLERİM
İvmelenme güzel.
1. vitesten 2. vitese geçişte, motor öne doğru atılıyor. Doğrusu çok hoşuma gitti.
Son hız konusunda bişey diyemiyorum, rodajda basmam.
Vibrasyon yok değil, ama çok çok az, hissedilmiyor desem bile olur.
Tek şikayetim, benzin deposu kapağı ses yapıyor. Bi lastiklik işi var onunda..
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
güzel seçim yapmışsın kardeşim hayırlı uğurlu olsun... kazasız kullanışlar dilerim.. pulsar güzel motordur... ama sanırım titreşim var biras... yine de görünüş kalite olarak iyi... 120 rahat görür..;)
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Daha önce de dedigim gibi, titreşim var.. YOK DEĞİL..
Ama çok aşırı degil, hatta çok çok çok az diyebilirim.

Teşekkürler arkadaşlar. :)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Allah kaza bela vermesin güzel makina, sorunsuzca uzun aylar seneler binersin insallah :cat:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin.:rendeer:
Bu tarafa yolunuz düşerse görüşelim.Rodaj bitince bi drag yarışı yaparız:mrgreen:
125 lik vitesli olarak bi tek YBR kullandığım için YBR ile kıyaslarsan sevinirim.Bi arkadaş ta bu tipte motor almayı düşünüyor da ondan soruyorum.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin.:rendeer:
Bu tarafa yolunuz düşerse görüşelim.Rodaj bitince bi drag yarışı yaparız:mrgreen:
125 lik vitesli olarak bi tek YBR kullandığım için YBR ile kıyaslarsan sevinirim.Bi arkadaş ta bu tipte motor almayı düşünüyor da ondan soruyorum.

Öncelikle teşekkürler.. :rendeer:
Yakın bir zamanda gelecegim.. Görüşürüz..:bounce:
YBR ile CK'yı kıyaslamak çok zor.
CK'nın YBR'den eksiği, benzin göstergesi ve vibrasyon..
YBR'nin CK'dan eksiği, vites göstergesi ve serilik..
Ben her ikisini de kullandım. CK YBR'den daha seri.
Sorduğum her KYMCO bayisi (aynı zamanda Yamaha bayiisi olan adamlar bunlar) CK'nın YBR'den daha hızlı olduğunu fakat CK'nin vibrasyon sorunu olduğunu söylediler..
İşin açığı kendini çok ama çok az hissettiren bi vibrasyon var..
Neyse hele bi rodajı bitirelim deee...
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Öncelikle teşekkürler.. :rendeer:
Yakın bir zamanda gelecegim.. Görüşürüz..:bounce:
YBR ile CK'yı kıyaslamak çok zor.
CK'nın YBR'den eksiği, benzin göstergesi ve vibrasyon..
YBR'nin CK'dan eksiği, vites göstergesi ve serilik..
Ben her ikisini de kullandım. CK YBR'den daha seri.
Sorduğum her KYMCO bayisi (aynı zamanda Yamaha bayiisi olan adamlar bunlar) CK'nın YBR'den daha hızlı olduğunu fakat CK'nin vibrasyon sorunu olduğunu söylediler..
İşin açığı kendini çok ama çok az hissettiren bi vibrasyon var..
Neyse hele bi rodajı bitirelim deee...

Hayırlı olsun kardesim motorun dedigim gibi hayırlısı olsun ikimiz icinde.

Ayrıca rodaj konusunda kolay gelsin benim kitapcıkta 800km boyunda 4000rpm geçme yazıyo ki 4000rpm 6.viteste 60km/h yapıyo yani eziyet gibi bisey.

Güle Güle kullanalım :cat:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
300
alma dedim bu ck yı dinlemedi:pşimdi motorun üstünde kıpraşsın dursun:p kasksız ve farın kapalı binme motora, hayırlı olsun yeni motorun..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bak abine selamımı söylemen işe yaramış, karne ile beraber koparmışsın izni,
hayırlı olsun canım, kazasız belasız nice kilometreler diliyorum :rendeer: :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst