Ve Sonunda Motoruma Kavustum (Ninja250r)

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hmm ben haala goremedim arkadas saka yapıolardır yeni motor almısın takılcaklar tabi falan diyoda motor benim olunca icime kurt dustu belki yansıma falandır :)

sanmıyorum dostum sağ alt ön tekerleğe dogru iyi bakarsıan görürsün bence yarın hemen götürmelisin :cat:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
hayırlı olsun güle güle kullan sanırım biraz beklemiştin bunu almak için sabrın sonu selmat demek ki
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
sanmıyorum dostum sağ alt ön tekerleğe dogru iyi bakarsıan görürsün bence yarın hemen götürmelisin :cat:

valla ana yuregi gibi dayanamadim indim motorun yanina 5 ledli parlak lambayla komple sag grenajı inceledim tertemiz ilk gunku gibi (yada dünkü gibi :mrgreen:)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
valla ana yuregi gibi dayanamadim indim motorun yanina 5 ledli parlak lambayla komple sag grenajı inceledim tertemiz ilk gunku gibi (yada dünkü gibi :mrgreen:)

:queen::queen::queen::queen::queen::queen: :queen::queen::queen:


şakaydı dostum hep böyle gülerek binmek nasip olsun motoruna :cat:,

allah kaza bela vermesin :rendeer:


(Murat abi iş birlikçiliğin içinde tşkler :queen: )
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
yok öle edit mediiiiit yaşlanmışın artık :p:p:p
Murat abi yaşlanmışın sen ya geç kaldın yazmakta :queen:

Valla saka oldugunu dusunuyodum zaten ama aklım oyle dusunurken kalbim el vermedi gittim baktım :). tabi 2 sene aileyle savasıp sonunda kazanınca ödül değere biniyo :)

Berkay'ım..
Kardeşim...
Motorları almak aynı güne nasipmiş..
Hatırlar mısın, seninle konusurduk.
Sen hep bana sen benden daha önce alacaksın diyordun..
AYNI GÜNE KISMETMİŞ BE KARDEŞİM...
Hayırlı olsun.. Allah kaza bela göstermesin.. :rendeer:
Senin motorla benimkinin arasında 8000 YTL bi fark var ama hallederiz onu bi ara.. :p

Allah ikimizede kaza gostermesin kardesim :)
ben saat 5te gittim 8de anahtarı aldım sen benden önce almışsındır :wiinkk:

İkimizede hayırlısı :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin.Çok güzel motor gerçektende.Daha iyileri nasip olsun:rendeer:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
YANIYOO aLEvv aLEvv :) cok tatLı makine..
Kazasız beLasız nice kiLometLere hocam.. hayırLı oLsun
 
Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
312
hemşehrim hayırlı uğurlu olsun çok yakışıklı bi makina almışsın Allah kazasız belasız
binmeni nasip etsin...
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
200 kadran var. gerçekten 200 km/h hız yapıyor mu bu alet.. bilen var mı?
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
walla sanki benim motormus gibi uzuldum çatlak var derken ama bakinca son mesajllara dank etti dostum ALLAH kazasız belasız bindirsin nice km lere...
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
çok güzel bir makina yaw hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dilegiyle:cat:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
hayırlı olsun güzel motosiklet..

arkadan çekilmiş fotografı varsa ekleyebilir misiniz ??
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Biraz beklerseniz her tarafından çekilmiş resim ve vidyo koyucam hocam biraz daha serin bi hava bulursam. Su anda evden cıkılacak gibi deil...:farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst