- Katılım
- 15 Ara 2004
- Mesajlar
- 638
Pazar şüpheli biraz, yola çıkmadan yağmaz ise yoldaki yağmur etkilemez 
Konyalı MT arkadaşlar yardım 125-150-200-250 teksilindir sıfır motorsiklet motoru lazım tasarım yapıyorum titan olursa ikinci el temiz olur suzuki gn 125 motoru olur ikinci el sıfır çin motoru olur satan satılan yerleri bilen arkadaşlar yardım ederseniz sevinirim konyaya slm
Selam arkadaslar.bi sorum var.sky-go 250 hakkında bilgniz var mı?tavsiye edermisiniz?
konyada motosikleti olan bayan yok mu arkadaşlar,yeniyim ve bu şehirde ilgili tek dişiyim galibaa:silent:
mrb arkadaşlar aranıza yeni katıldım hrkze slm...
Bi sorum war ramzey 150lik scooterim war yakıtından şikayetçiyim çok yakıyor az kaçıyor help please![]()
mrb arkadaşlar aranıza yeni katıldım hrkze slm...
Bi sorum war ramzey 150lik scooterim war yakıtından şikayetçiyim çok yakıyor az kaçıyor help please![]()
geldiim...:queen: konyadan mehmet yaman..Selam nasıl görmezsin ya ben varım işte konyadan daha ne olsun ama başka konyalı arkadaşlarıda bekliyoruz...:bounce:
mrb arkadaşlar aranıza yeni katıldım hrkze slm...
Bi sorum war ramzey 150lik scooterim war yakıtından şikayetçiyim çok yakıyor az kaçıyor help please![]()
Piyasada scooterlara nasıl davrandıklarını görünce normal geliyor bana. Scooterlar zaten performansına göre çok yakıyor. Ne kadar yakıyor mesela km'de?
geldiim...:queen: konyadan mehmet yaman..
bende de ramzey 125 var yakitindan memnunum ama,
gec hizlaniyor hic bir motor la kalkamiom:salut:
100 km de 2.8 filan yakiyor :cat:
yanlis secim yapmisim vitesli motor almak lazum musr: hedef hinda cbr :wiinkk:
kimseler varmiiii ???? ::queen: 2006 yaziyor yaaf tarihlerde :cyclopsan
km de kaç mesela... benim klx 350cc heralde bi 300 ykr fian yakıyo fazla bastığımda cc başına km 1ykr yakıyor yani 350 ykr:mrgreen: