[Konya - MT]

Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
31
Konyalı MT arkadaşlar yardım 125-150-200-250 teksilindir sıfır motorsiklet motoru lazım tasarım yapıyorum titan olursa ikinci el temiz olur suzuki gn 125 motoru olur ikinci el sıfır çin motoru olur satan satılan yerleri bilen arkadaşlar yardım ederseniz sevinirim konyaya slm
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Konyalı MT arkadaşlar yardım 125-150-200-250 teksilindir sıfır motorsiklet motoru lazım tasarım yapıyorum titan olursa ikinci el temiz olur suzuki gn 125 motoru olur ikinci el sıfır çin motoru olur satan satılan yerleri bilen arkadaşlar yardım ederseniz sevinirim konyaya slm

Konyada motor zor biraz. İzmir taraflarında var bildiğim kadarıyla.
 
Katılım
18 Haz 2008
Mesajlar
1
Selam arkadaslar.bi sorum var.sky-go 250 hakkında bilgniz var mı?tavsiye edermisiniz?
 
Katılım
21 Haz 2008
Mesajlar
1
:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:slm arkadaşlar bende konyadan ama bi eksik motor var az kaldı almak uzereim ramzey RACING RMZ 2150 - 23
alacaım alır almaz sizlerle olmak istiorum hayırlı gunler iyi yolculuklar....:cat::rendeer::rendeer::rendeer:

Ha bu arada bu motoru konyada nerden bulabilirim onuda soylerseniz cok da iyi olur...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
22
selam hemşerilerim.aranıza yeni katıldım umarım bulusma ayarlarsınızda bızde gelırız.ama bu topic cok sogumuşşşş haydi konya haydi konya haydiiii
 
Katılım
7 Haz 2008
Mesajlar
1
konyada motosikleti olan bayan yok mu arkadaşlar,yeniyim ve bu şehirde ilgili tek dişiyim galibaa:silent:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Son düzenleme:
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
4
mrb arkadaşlar aranıza yeni katıldım hrkze slm...

Bi sorum war ramzey 150lik scooterim war yakıtından şikayetçiyim çok yakıyor az kaçıyor help please:)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
mrb arkadaşlar aranıza yeni katıldım hrkze slm...

Bi sorum war ramzey 150lik scooterim war yakıtından şikayetçiyim çok yakıyor az kaçıyor help please:)

Piyasada scooterlara nasıl davrandıklarını görünce normal geliyor bana. Scooterlar zaten performansına göre çok yakıyor. Ne kadar yakıyor mesela km'de?
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
mrb arkadaşlar aranıza yeni katıldım hrkze slm...

Bi sorum war ramzey 150lik scooterim war yakıtından şikayetçiyim çok yakıyor az kaçıyor help please:)

km de kaç mesela... benim klx 350cc heralde bi 300 ykr fian yakıyo fazla bastığımda cc başına km 1ykr yakıyor yani 350 ykr:mrgreen:
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
selamlar...

Selam nasıl görmezsin ya ben varım işte konyadan daha ne olsun ama başka konyalı arkadaşlarıda bekliyoruz...:bounce:
geldiim...:queen: konyadan mehmet yaman..

mrb arkadaşlar aranıza yeni katıldım hrkze slm...

Bi sorum war ramzey 150lik scooterim war yakıtından şikayetçiyim çok yakıyor az kaçıyor help please:)

bende de ramzey 125 var yakitindan memnunum ama,
gec hizlaniyor hic bir motor la kalkamiom:salut:
100 km de 2.8 filan yakiyor :cat:
yanlis secim yapmisim vitesli motor almak lazum mus:pr: hedef hinda cbr :wiinkk:

kimseler varmiiii ???? ::queen: 2006 yaziyor yaaf tarihlerde :cyclopsan
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
4
Piyasada scooterlara nasıl davrandıklarını görünce normal geliyor bana. Scooterlar zaten performansına göre çok yakıyor. Ne kadar yakıyor mesela km'de?

5ytl lik benzinle 15 km yapıyor takriben 333,3333...... lira yakıyor kardeş 80km hız yapıyor peki bu normalmi?? arkadaşlarımdada war 110lira yakıyor en fazla:salut:

geldiim...:queen: konyadan mehmet yaman..



bende de ramzey 125 var yakitindan memnunum ama,
gec hizlaniyor hic bir motor la kalkamiom:salut:
100 km de 2.8 filan yakiyor :cat:
yanlis secim yapmisim vitesli motor almak lazum mus:pr: hedef hinda cbr :wiinkk:

kimseler varmiiii ???? ::queen: 2006 yaziyor yaaf tarihlerde :cyclopsan

kardeş benim scooterın kalkışı çok güzel tam gaz kalkamıyorum zaten patiye weriyor 60-65kmye kadar hızlanmasıda çok güsel 65den sonra tıkanıyor 80e çıkana kadar bayağı ypl katlediyorum.....

Bİde motorcu benzin fazla gelirse boğar hiz yapmaz diyor doğrumudur acep..tşkler:bounce:

km de kaç mesela... benim klx 350cc heralde bi 300 ykr fian yakıyo fazla bastığımda cc başına km 1ykr yakıyor yani 350 ykr:mrgreen:

333,3333 5ytlye 15km yapıyor...?
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
mahmuty senin motor bitmiş. 3 katı yakmaz ki. Sen yanlış hesaplamayasın
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
yaman_42

selaam diicem ama gene kismeler yuk galipa :queen:
bu simgeleri sefiom yaaaaf :queen::cat::cat: :bounce::bounce::cat::cat::mrgreen::wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst