akü nün yeri biraz gıcık olmus gibi geldi bana
Kardeş motoruma ben de xenon taktım şimdilik hiçbir problem yok.http://www.motosiklet.net/forum/fotograflar/46150-motoruma-xenon-taktim.html
Abi bu Xenonlar adaptorlu olmuyor mu bole pakette falan
Yanı bu xenonlar araba xenonu gıbı degılmı
Benim kullandığım xenon da araba için,ama dediğin gibi şarj dinamosundan kaynaklanıyor olsa gerek.bakmıştım ben zaten abi çok güzel olmuş ama senin motorla benim motorun sistemi farklı benimkinde temel olarak fazla elektrik harcıyacak birşey yok ondan şarj dinamo sargıları zayıf o yüzden kaldırmıyo bide şöle bişi var benim kullandığım xenon araba sis farı xenonu ondan fazla elektrik harcıyo
güzel olmuşfiyat nedir?kaç parayı buldu
![]()