XENON Apache....

Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
Kardeş motoruma ben de xenon taktım şimdilik hiçbir problem yok.http://www.motosiklet.net/forum/fotograflar/46150-motoruma-xenon-taktim.html

bakmıştım ben zaten abi çok güzel olmuş ama senin motorla benim motorun sistemi farklı benimkinde temel olarak fazla elektrik harcıyacak birşey yok ondan şarj dinamo sargıları zayıf o yüzden kaldırmıyo bide şöle bişi var benim kullandığım xenon araba sis farı xenonu ondan fazla elektrik harcıyo
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
360
Abi bu Xenonlar adaptorlu olmuyor mu bole pakette falan
Yanı bu xenonlar araba xenonu gıbı degılmı
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
346
yakısmıs motosiklete

ama beyaz far yeterli akü sorunu oluomus ya o yüzden
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
268
bakmıştım ben zaten abi çok güzel olmuş ama senin motorla benim motorun sistemi farklı benimkinde temel olarak fazla elektrik harcıyacak birşey yok ondan şarj dinamo sargıları zayıf o yüzden kaldırmıyo bide şöle bişi var benim kullandığım xenon araba sis farı xenonu ondan fazla elektrik harcıyo
Benim kullandığım xenon da araba için,ama dediğin gibi şarj dinamosundan kaynaklanıyor olsa gerek.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
87
Far süper ama akü konusunda arkadaşlara katılıyorum pek hoş durmamış. Belki aynı yerde ama tamamen kapalı bir kutu yapsan daha az göze çarpar.
Bu arada Allah nazardan saklasın.
 
Katılım
27 Mar 2008
Mesajlar
42
h1 ampulmü bizim apachelerin far tipleri bende takacağım bir türlü ampul tipini öğrenemedim gitti..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst