Motoruma Xenon Taktım!

Katılım
7 May 2008
Mesajlar
268
dsc01429hq3.jpg

dsc01438zl6.jpg

dsc01435hb2.jpg

dsc01437qh7.jpg

Motoruma H4 6000 Kelvin Kısa-Uzun Xenon Taktım(85 YTL).Yorumlarınızı Bekliyorum!
 
Son düzenleme:

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
bende benim dylana taktırmak istiyordum ama pek bilinmedik markalar motorun beynine zarar verebiliyor dediler servisten bende o nedenle beyaz ampul taktırdım böyle bir durum söz konusumu
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
güle güle kullan kardeşim,çok yakışmış
nerden aldın çok eknomik fiyatmiş,bize de tavsiye edermisin?
 
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
268
ön çamurluk yokmu? .
Çamurluğum kırıldı,yenisini yarın taktıracağım.

bende benim dylana taktırmak istiyordum ama pek bilinmedik markalar motorun beynine zarar verebiliyor dediler servisten bende o nedenle beyaz ampul taktırdım böyle bir durum söz konusumu
Tam olarak zarar verip vermeyeceğini bilemiyorum.Ama birşey olacağını da zannetmiyorum.

güle güle kullan kardeşim,çok yakışmış
nerden aldın çok eknomik fiyatmiş,bize de tavsiye edermisin?
Bizim buradaki(Gaziantep)araba aksesuarcılarından aldım.Bağlantısı çok kolay.tavsiye de ederim.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
hayırlı olsun kemaletttin. Güle güle kullan. yalnız kafama bir şey takıldı. aküye takviye akü taktın mı? akünün gücünün yetmemesi lazım xenon a . Sonuçta 55 w gibi bir elektirik harcıyor. Valla ben ybr 125 ön farı takdırdım motorun aküsü farlar açık olduğunda gücü yetmiyor . Farlar sorunsuz yanıyorda bilen ler bilir bizim motorlarda akü göstergesi olduğundan aküyü sıfır şarj konumunda gösteriyor sende böyle bir şey olmuyor mu?
 
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
268
hayırlı olsun kemaletttin. Güle güle kullan. yalnız kafama bir şey takıldı. aküye takviye akü taktın mı? akünün gücünün yetmemesi lazım xenon a . Sonuçta 55 w gibi bir elektirik harcıyor. Valla ben ybr 125 ön farı takdırdım motorun aküsü farlar açık olduğunda gücü yetmiyor . Farlar sorunsuz yanıyorda bilen ler bilir bizim motorlarda akü göstergesi olduğundan aküyü sıfır şarj konumunda gösteriyor sende böyle bir şey olmuyor mu?
Yahya abi,xenonlar ilk açılışta 55w ve ısınınca da 35w elektrik harcıyor diye biliyorum.Dolayısıyla birşey olacağını zannetmiyorum.
yakışmış gerçektende... :) motosikletinde güzelmiş..

yorumun için teşekkür ederim kardeşim.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
xenon yanlış bir bağlantı olmadığı sürece motora zarar vermez bende bağlattım motoruma herkese tavsiye ederim özellikle H7 ampul kullanan arkdaşların mutlaka taktırması lazım çünkü onlara daha ucuz ve kolay oluyor ayrıca xenon 35 w dır
 
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
268
len bedavamı bu xenonlar herkes taktırıyo :queen: hayırlı olsun kemal :)

kardes cok guzel olmus hayırlı olsun...

85 ytl ye xenon ha? vallahi cok güzel olmuş... hayırlı olsun...

xenon yanlış bir bağlantı olmadığı sürece motora zarar vermez bende bağlattım motoruma herkese tavsiye ederim özellikle H7 ampul kullanan arkdaşların mutlaka taktırması lazım çünkü onlara daha ucuz ve kolay oluyor ayrıca xenon 35 w dır
Yorumlarınız için teşekkür ederim.
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
200
gerçekten çok güzel durmuş ayrıca çamurluğunu biran önce taktır önden fazla bi kaybı yokta yandan bu şekilde çok çirkin durur :)
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
265
Helal olsun Kemalettin usta, yakışmış.. güzel olmuş, ellerine sağlık.. Yolu rahat, açık, güzel görmen dileğiyle.. Teerin düz bassın...
 
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
268
gerçekten çok güzel durmuş ayrıca çamurluğunu biran önce taktır önden fazla bi kaybı yokta yandan bu şekilde çok çirkin durur :)
Teşekkür ederim.Bugün ön çamurluğu taktırdım.Resimler yukarıda!

Helal olsun Kemalettin usta, yakışmış.. güzel olmuş, ellerine sağlık.. Yolu rahat, açık, güzel görmen dileğiyle.. Teerin düz bassın...

Kardeşim teşekkür ederim.Allah hepimizin tekerini düz bastırsın!
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
409
güzelmiş. bir de güzel aydınlatıyorsa çok iyi. güle güle kullan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst