- Katılım
- 7 May 2008
- Mesajlar
- 268
- Konu Yazar
- #1
Motoruma H4 6000 Kelvin Kısa-Uzun Xenon Taktım(85 YTL).Yorumlarınızı Bekliyorum!
Son düzenleme:
Teşekkür ederim.PMX diye bir marka.güzel olmuş güle güle kullnda
ne marka aldın
Sağol kardeşim.Gece aydınlatması mükemmel.tavsiye ederim!çok güzel olmuş.gece aydınlatma nasıl abi?
Çamurluğum kırıldı,yenisini yarın taktıracağım.ön çamurluk yokmu? .
Tam olarak zarar verip vermeyeceğini bilemiyorum.Ama birşey olacağını da zannetmiyorum.bende benim dylana taktırmak istiyordum ama pek bilinmedik markalar motorun beynine zarar verebiliyor dediler servisten bende o nedenle beyaz ampul taktırdım böyle bir durum söz konusumu
Bizim buradaki(Gaziantep)araba aksesuarcılarından aldım.Bağlantısı çok kolay.tavsiye de ederim.güle güle kullan kardeşim,çok yakışmış
nerden aldın çok eknomik fiyatmiş,bize de tavsiye edermisin?
Yahya abi,xenonlar ilk açılışta 55w ve ısınınca da 35w elektrik harcıyor diye biliyorum.Dolayısıyla birşey olacağını zannetmiyorum.hayırlı olsun kemaletttin. Güle güle kullan. yalnız kafama bir şey takıldı. aküye takviye akü taktın mı? akünün gücünün yetmemesi lazım xenon a . Sonuçta 55 w gibi bir elektirik harcıyor. Valla ben ybr 125 ön farı takdırdım motorun aküsü farlar açık olduğunda gücü yetmiyor . Farlar sorunsuz yanıyorda bilen ler bilir bizim motorlarda akü göstergesi olduğundan aküyü sıfır şarj konumunda gösteriyor sende böyle bir şey olmuyor mu?
yakışmış gerçektende...motosikletinde güzelmiş..
len bedavamı bu xenonlar herkes taktırıyo :queen: hayırlı olsun kemal![]()
kardes cok guzel olmus hayırlı olsun...
85 ytl ye xenon ha? vallahi cok güzel olmuş... hayırlı olsun...
Yorumlarınız için teşekkür ederim.xenon yanlış bir bağlantı olmadığı sürece motora zarar vermez bende bağlattım motoruma herkese tavsiye ederim özellikle H7 ampul kullanan arkdaşların mutlaka taktırması lazım çünkü onlara daha ucuz ve kolay oluyor ayrıca xenon 35 w dır
Teşekkür ederim.Bugün ön çamurluğu taktırdım.Resimler yukarıda!gerçekten çok güzel durmuş ayrıca çamurluğunu biran önce taktır önden fazla bi kaybı yokta yandan bu şekilde çok çirkin durur![]()
Helal olsun Kemalettin usta, yakışmış.. güzel olmuş, ellerine sağlık.. Yolu rahat, açık, güzel görmen dileğiyle.. Teerin düz bassın...