- Katılım
- 9 Eki 2007
- Mesajlar
- 55
Selam arkadaşlar bende bugün zen sahibi olabildim en sonunda
zen'i feyizoğlundan aldım. Ruhsat plaka işlemleri fln salı günü elimde motor. Herkeze sevgilerimle...
Selam arkadaşlar bende bugün zen sahibi olabildim en sonundazen'i feyizoğlundan aldım. Ruhsat plaka işlemleri fln salı günü elimde motor. Herkeze sevgilerimle...
![]()
Hayırlısı olsun..gusel surusler kazasız belasız ...
Org.larda aramıza bkleriz..
selam arkadaslar
su ilk 300 bakimi var ya , daha gitmedim ama 300 oldu benimki , 300ü gecsek birsey olur mu?
ruhsat yok hala , kadiköye gitmeye cekiniyorum noolur nolmaz...![]()
birşey olmaz merak etme 400 500de gidersin
eyvallah sagolasin...
300 bakimi için spot motor a gidicem , sen nerde yaptiriyodn bakimini?
ne kadar tutar ortalama?
Çok az farkeder ama her 1000 km yağını değiştirirsen iyi olur.istanbul da olduğun da haber ver bir buluşma ayarlanır.ya arkadaslar benim zn 1560km oldu ama buji deistirmedim deistrince cok farkedermi? bu arada ben suan samsundayım ama insallahlah istanbula dondugumde org lara katılıcam.
Hayırlı olsun arkadaşım keyifle kullanmaını dilerim:cat::cat:Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım bende 16 Mayısta Mondi 125ZN aldım.
yeni zn alan herkese hayırlı olsun arkadaşlar..
bu arada kaan, ehliet başvurumu yaptım![]()
yeni zn alan herkese hayırlı olsun arkadaşlar..
bu arada kaan, ehliet başvurumu yaptım![]()
Sanada hayırlı olsun alper..artık darısı dıger arkadaslara , kaan ozellıkle sana..
Alper sınav tarıhlerı masrafları hakkında bılgı verde dıger arkadasların belkı canı ceker!!!![]()
kurukalabalık bu zenciler ne gezi var ne bişey kardeşim hep lafta hep lafta![]()
Selam Ben Samsundan Engİn DÜn AkŞam Üzerİ Buradakİ Mondİal Bayİİsİyle GÖrÜŞtÜm 150rn Modelİnİn 10 GÜn Sonra Ellerİnde OlacaĞini SÖyledİler Almayi DÜŞÜnen Olursa Dİye SÖyledİm Hem İnceleme Firsatida DoĞabİlİr Ama 125lİkte GÜzelmİŞ Asyaya GÖre Bİrazdaha Kalİtelİ Gİbİ Duruyor