Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
55
Selam arkadaşlar bende bugün zen sahibi olabildim en sonunda:) zen'i feyizoğlundan aldım. Ruhsat plaka işlemleri fln salı günü elimde motor. Herkeze sevgilerimle...:)
 
Katılım
11 Nis 2008
Mesajlar
28
selam arkadaslar

su ilk 300 bakimi var ya , daha gitmedim ama 300 oldu benimki , 300ü gecsek birsey olur mu?
ruhsat yok hala , kadiköye gitmeye cekiniyorum noolur nolmaz... :(
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
300 bakımımı varmıs... benım bıldıgımılk 1000 bakımı...
yag ıle bujı degıstır bıde vıda larını sıktırsan yeter...
 
Katılım
16 May 2008
Mesajlar
50
ya arkadaslar benim zn 1560km oldu ama buji deistirmedim deistrince cok farkedermi? bu arada ben suan samsundayım ama insallahlah istanbula dondugumde org lara katılıcam.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
ya arkadaslar benim zn 1560km oldu ama buji deistirmedim deistrince cok farkedermi? bu arada ben suan samsundayım ama insallahlah istanbula dondugumde org lara katılıcam.
Çok az farkeder ama her 1000 km yağını değiştirirsen iyi olur.istanbul da olduğun da haber ver bir buluşma ayarlanır.
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım bende 16 Mayısta Mondi 125ZN aldım.
Hayırlı olsun arkadaşım keyifle kullanmaını dilerim:cat::cat:
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
yeni zn alan herkese hayırlı olsun arkadaşlar..

bu arada kaan, ehliet başvurumu yaptım :D
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
yeni zn alan herkese hayırlı olsun arkadaşlar..

bu arada kaan, ehliet başvurumu yaptım :D

Sanada hayırlı olsun alper..artık darısı dıger arkadaslara , kaan ozellıkle sana..
Alper sınav tarıhlerı masrafları hakkında bılgı verde dıger arkadasların belkı canı ceker!!!:p
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
kurukalabalık bu zenciler ne gezi var ne bişey kardeşim hep lafta hep lafta :p
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
yeni zn alan herkese hayırlı olsun arkadaşlar..

bu arada kaan, ehliet başvurumu yaptım :D

hayırlısı olsun kardeşim...ben biraz istanbul dışındayım...uzaktan izliyorum sizi...bahçemde biri sarı diğeri saks mavisi olmak üzere 2 adet zen yatıyor :) kısa sürede qörüşmek üzere...

Sanada hayırlı olsun alper..artık darısı dıger arkadaslara , kaan ozellıkle sana..
Alper sınav tarıhlerı masrafları hakkında bılgı verde dıger arkadasların belkı canı ceker!!!:p

saol serdarcım...inşallah...

kurukalabalık bu zenciler ne gezi var ne bişey kardeşim hep lafta hep lafta :p

seni o qün qördüm kadıköyde aradım cepten ama normaldir motor üzerinde konuşamadın...bi daa ki sefere artık...



@ all
herkes dikkat etsin kendine we zen' ine...tanışmak üzere...

Kaan AK


.
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
selam millet , gene talihsiz başıma bir vukuat daha meydanda otoparkda benim motorun aynasını kırmış bir motor yok böyle birşey ya hep mi bana denk gelir abi durduk yere masraf tekde satılmıyor lanet şey :pr: :pr: :pr:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
6
Bende 125 Zn Var

Selam Ben Samsundan Engİn DÜn AkŞam Üzerİ Buradakİ Mondİal Bayİİsİyle GÖrÜŞtÜm 150rn Modelİnİn 10 GÜn Sonra Ellerİnde OlacaĞini SÖyledİler Almayi DÜŞÜnen Olursa Dİye SÖyledİm Hem İnceleme Firsatida DoĞabİlİr Ama 125lİkte GÜzelmİŞ Asyaya GÖre Bİrazdaha Kalİtelİ Gİbİ Duruyor


ÇOK YAKIYOR YA. 12 YTL DEPO FULLENİYOR
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
233
Geçmiş olsun D3vil.

Ben de sizi uzaktan takipteyim. şöyle 8, 9 zen birarada motor gezisine hasret :)
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
54
Merhaba arkadaşlar bendede siyah bir 125 zn var arkaya çanta taktırmak istiyorum ama sisi barı kestirmem gerek.Jinlun 125-10 modeli biliyorsunuz 125 zn ile aynı.onların arkasında orjinal çanta var sis barsız yüklük var yani.bu sis barsız yüklüğü nereden bulabilirim istanbulda oturuyorum bilgi verirseniz sevinirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst