[Adana - MT]

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
yok gürsel abi cidden meraklısı varsa siz dostlarımın aklınmda olsun diye dedim bu batılılarda para yok biliyonmu :p para sizde :p
adanayıda doğu yaptınya helal olsun vascom :p
hani bu pazar kimse bir yerlere gitmiyormu :cyclopsan :silent:
yok abi bu sefer harbi pass.bir akrabamı oks sınavına götürecem :p :queen:
vala abi bu hafta sonu samimi bi arkadaşımın dügünü var:p

numara cengizim :farao:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
herkese günaydın adana mt yi rüyaamda gördüm bu gece manyak bir rüya kabus karışımıydı yaw aksiyon filmi gibiydi:p
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
231
gursel abım gunaydın dun cok guzel bı gezı yaptık gelcem demısın ama goremedık senı ....bıdaha olmasın:)))
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Yine gizli geziler çoğaldı :p Benden pas molaya tam gaz :p Hadi bakalım :p
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adana mt çarşamba adnan menderesde toplaşıyormuyuz yine,isteyen bici yer isteyen çay çorba içer,maçı bahane edenler evinde pineklesin
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
gursel abım gunaydın dun cok guzel bı gezı yaptık gelcem demısın ama goremedık senı ....bıdaha olmasın:)))
abi resimleri görelim :) resim yoksa ben inanmam :cherry: :mrgreen:
abi sende baya güzel halay çekiyon haaa rüyamda gıcık veriyon bize
:)
:queen: :queen: :queen: ben halaydaydımda cengizim, iso ortada kıvırıyordu onu görmedinmi :queen:
Adana mt çarşamba adnan menderesde toplaşıyormuyuz yine,isteyen bici yer isteyen çay çorba içer,maçı bahane edenler evinde pineklesin
mani çıkmazsa bana uyar cengizim abim :)
gelmek isterdim ama öğleden sonra ankaraya gidiyorum, başka zaman inşallah :salut:

güle güle git, güle güle gel :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst