- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
hani bu pazar kimse bir yerlere gitmiyormu :cyclopsan :silent:
hani bu pazar kimse bir yerlere gitmiyormu :cyclopsan :silent:
hani bu pazar kimse bir yerlere gitmiyormu :cyclopsan :silent:
adanayıda doğu yaptınya helal olsun vascomyok gürsel abi cidden meraklısı varsa siz dostlarımın aklınmda olsun diye dedim bu batılılarda para yok biliyonmupara sizde
![]()
yok abi bu sefer harbi pass.bir akrabamı oks sınavına götürecemhani bu pazar kimse bir yerlere gitmiyormu :cyclopsan :silent:
vala abi bu hafta sonu samimi bi arkadaşımın dügünü var![]()
adanayıda doğu yaptınya helal olsun vascom
:
günaydın abi bendende iyi geceler :mrgreen:günaydın ADANA.herkese iyi günler diliyorum.
herkese günaydın adana mt yi rüyaamda gördüm bu gece manyak bir rüya kabus karışımıydı yaw aksiyon filmi gibiydi
efendy_iso;...:ya bende rüyamda gördüm herkesi hayırdır inşallahh
günaydın abi bendende iyi geceler :mrgreen:
tektek gelin bu ne rüya fırtınasımı koptu :queen:
Adana mt çarşamba adnan menderesde toplaşıyormuyuz yine,isteyen bici yer isteyen çay çorba içer,maçı bahane edenler evinde pineklesin
abi resimleri görelimgursel abım gunaydın dun cok guzel bı gezı yaptık gelcem demısın ama goremedık senı ....bıdaha olmasın))
:queen: :queen: :queen: ben halaydaydımda cengizim, iso ortada kıvırıyordu onu görmedinmi :queen:abi sende baya güzel halay çekiyon haaa rüyamda gıcık veriyon bize
![]()
mani çıkmazsa bana uyar cengizim abimAdana mt çarşamba adnan menderesde toplaşıyormuyuz yine,isteyen bici yer isteyen çay çorba içer,maçı bahane edenler evinde pineklesin
gelmek isterdim ama öğleden sonra ankaraya gidiyorum, başka zaman inşallah :salut:
Tünaydın Adana herkese Tünaydın