- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
Son motorumu almadan önce araştırmalarımı yaptığım sıralarda bir arkadaşım böyle bir tabir kullanmıştı.Şimdi daha iyi anlıyorum sanırım ne demek istediğini
Gerek bakım ücretleri, gerekse özellikle son günlerde benzine yapılan yüksek zamlardan sonra; maddi durumu orta halli biri için, 4 silindirli bir motosiklet artık bir ulaşım aracı olmaktan çok, lüks olmaya başladı maalesef. :farao:
Günlük işler, koşuşturmaca vs. için, düşük motor hacimli, ekonomik, 2. bir motosiklet şart oldu artık diye düşünüyorum. Haftasonları 4 çocuğumuzla gezebiliriz ama:queen:
Hepimiz aynı dertten muzdaribiz herhalde; 4 çocuk ebeveynleri olarak:mrgreen:
Emre kesinlikle haklısın,ben motorumu sattım,çok iyi para kazandığımı düşünene kadar bi daha 4 silindir almak yok
Artık yokuş aşağı boşa alıp gidiyorum zaten; peygamber vitesi :queen:
Bu arada, benzine yine zam geliyor derken ciddi değildin umarım:silent:
latifin 7 tane benzin istasyonu var,o diyorsa emin ol doğrudur
Son düzenleme: