Kumitam topic açmış ama gelemiyorum

ale: Ah be şimdi koydu bak askerlik..
Her zaman ki gibi mükemmel bir buluşma olacağından eminim,MT İzmir den bahsediyoruz sonuçta..:wiinkk:
Yeni arkadaşlar var,yeni gelen arkadaşlar hoşgeldi..
Ben böyle arada devriye atarım ona göre uslu durun
Bu arada kumita gelince gıcık olduğum bütün subay ve astsubayların öcünü senden alıcam :cherry: Ne gıcık adamlarmışsınız siz yav
Şaka bir yana çok değerli komutanlar da var tabi..

Beş parmağın beşi bir değil..Seninde askeriyede iyi bir komutan olduğundan eminim :cat:
Orada olmayı çok isterdim Kumitam ama malum sebeplerden bir müddet çekim alanı dışındayım

Benim fıstıklarımı ayırın,kurtlanınca gelir alırım
fıstığın hatırı var bakacağız birşeyler :queen:
Bakıcaz mı :cherry: Cuma günü telefondan yoklama alıcam,istersen gitme Cengiz abi

Şikayet var hakkında zaten,çok boşlamışsınız Alper abi ile grubu,ben iş felan anlamam:wiinkk:
Konuyu Toplam 2 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
karmacoma, forrap+
davutcum ne mübarek topiğin varmış, açarken tuncerimi düşündün, tertemiz kalbin olduğunu bir daha tescilledin forrapı getirttin topiğine
Şimdi komutan koşarak geldi,Davut topic açmış dedi çarşı izni felan verdi bende hemen çarşıya çıkıp nete girdim

Eee askeriye Davut un kapsama alanında
